martijn0 Geplaatst Juni 18, 2007 Bijdragen: 76 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 18, 2007 Windows sluit niet meer af, dus ik moet de aan/uit knop net zolang indrukken tot de pc uitgaat. als ik dan op afluiten druk(tweede scherm) dan sluit hij niet af. kan ik hier wat aan doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 76
Hulsmans Geplaatst Juni 18, 2007 Bijdragen: 46 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 18, 2007 als je je account afmeld kom je weer op de beginpagina van windows. daar druk je op afsluiten en dan werkt het volgens mij wel... hoe je dit op kunt lossen weet ik niet maar volgens mij werkt dit wel want ik heb dit ook gehad is gewoon over gegaan bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 46
kaasbroodje Geplaatst Juni 18, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 18, 2007 je kan ook dit http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=50866 proberen. heb zelf ook een tijdje zo een probleem gehad. hier mee kon ik wel afsluiten (ging zelfs sneller) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
1992rikie1992 Geplaatst Augustus 9, 2007 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 9, 2007 wajo dat progama is goed als mijn torrents klaar zijn gaat hij gwoon vanzelf uit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie