harrix Geplaatst Juni 18, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 18, 2007 Hallo, Ik heb een acer 3050 laptop met een dvdbrander(intern) van het merk matshita uj-850s Nu heb ik een dvd-rw schijf gekocht van sony maar ik het gebrande schijfje niet wissen hoe kan dit ik gebruik nti als brandproggie Ik brand altijd video ts bestanden.Wie oh wie kan mijn helpen.Ik natuurijk eerst het web doorzocht maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van. Groetjes Harrix Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
candesco Geplaatst Juni 18, 2007 Bijdragen: 124 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/07 Status: Offline Actief: Januari 8, 2012 Leeftijd: 44 Delen Geplaatst Juni 18, 2007 Is dit een externe dvd-rw of is deze gekocht voor de computer? Omdat je met een laptop werkt. Al snap ik niet echt waarom je daar een externe dvd-rw voor zou kopen, omdat op laptops een dvd-rw/brander combo zit. die kan dus zowel branden, lezen en herschrijven. Maar goed, in geval van een externe brander, is deze wel aangesloten op de laptop? Is het stuurprogramma wel geïnstalleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 124
harrix Geplaatst Juni 19, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 19, 2007 Nee zoals je kan lezen is het een interne dvd brander het gaat om schijfje dvd-rw die als ik ze gebrand heb met NTI proggie kan ik het daarna niet meer wissen hoekan dit?????????? Groet harrix Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
candesco Geplaatst Juni 19, 2007 Bijdragen: 124 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/07 Status: Offline Actief: Januari 8, 2012 Leeftijd: 44 Delen Geplaatst Juni 19, 2007 Ik ken de NTI eigenlijk enkel van de thuiscursussen Maar je kunt een dvd-rw ook in windows wissen. Ga naar Deze Computer. Vervolgens met de rechtermuisknop op je dvd-rw klikken en in het verschenen snelmenu is er dan, als het goed is, een optie De bestanden op deze dvd-rw wissen. Hiermee kun je de dvd-rw wissen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 124
harrix Geplaatst Juni 20, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 20, 2007 geprobeerd maar er komt geen optie dvd-rw wissen snap er helemaal nix van Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie