Spring naar bijdragen

gele bol in bittorent

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hey, ik heb bij het downloaden met bittorent een gele bol. Ik heb iets gelzen van firewalls en poorten openzetten. Maar ik wete niets daarvan. Kan iemand mij gewoon rustig uit leggen hoe ik dat moet doen (dus niet zeggen: Verander je IPadres in ..., Maar zeg dan hoe ik dat moet veranderen) Alvast bedankt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 8
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

@ hierboven

Ik heb die handleiding gelezen en op een gegeven moement wordt je doorverwezen naar ene site. Dara moet je een programma kiezen of zoiets, wat moet ik kiezen?

PS: waarom post diegen boven jouw niets??

EDIT:

Ik heb die site gechekt en effe wat gegevens over mezelf (mijn pc) opgezocht:

Ik heb een Windows XP media center edition PC, met 512 mb direct geheugen en een harde schijf van 250g. Das alles wat ik weet. Mijn internet is van telenet (40 euro per maand), je kan mx 12g per maand downloadne met een snelheid van 1mbs. Het is via ene tv kabel aangesloten aan een kastje wara het volgende opstaat:

SB5101E

SURFboard

Cable Modem

Daravan vertrekt een draad naar een ander kastje dat het splitst en tevens ook draadloos uitzend (je kunt er ook via kabel dingen mee verbinden, mijn pc is verbonden via een kabel) Op dat 2 e kastje staat:

U.S. Robotics

Wireless MAXg Router0

En mijn firewall is Norton Anti virus (de betalende versie). Op die sites vind ik niets dat gelijkt op dit ?? (de site in de handleiding is: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm)

Kan iemand me helpen

(ik wil dus poorten openzetten :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 8

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...