dwayne91 Geplaatst Juni 15, 2007 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 15, 2007 Hallo, ik heb een vraagje wat betreft het converteren van avi bestanden met het programma ConvertXtoDVD. Ik heb nu de film scarface gedownload, maar dit is een avi bestand met alleen de film. Hoe je er ondertiteling enzo bij moet zetten weet ik allemaal wel, maar met concertxtodvd kun je ook zelf een menu aanmaken, nu wil ik dat niet, ik zou graag het originele film menu wille hebben. Mijn vraag is daarom, weet iemand misschien waar ik originele film menu's kan downloaden, op welke site? Of is er misschien een zeer uitgebreid programma waarmee je een menu met ook sceneselectie en ondertitelingkeuze enzo kunt maken? :-\ Greetz.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Robin Geplaatst Juni 18, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 18, 2007 Hallo, Als je de originele films wil downloaden, raad ik je aan om met Newsgroepen te beginnen. Hier staan namelijk alleen maar complete films op, met originele menu's, originele ondertitels enzo. Met torrents kan het ook wel, dan moet je alleen even opletten dat in de naam "DVD-RIP" staat, en hij ongeveer rond de 4 GB is. Volgensmij kan je met TMPGenc ook wel wat betere menu's maken, of met nero natuurlijk ! Groetjes, Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
dwayne91 Geplaatst Juni 20, 2007 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 20, 2007 Bedankt he ;D ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
yihaa Geplaatst Juli 6, 2007 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Juli 6, 2007 Het uitgebreide programma dat je zoekt is DVDremakePro. Maar die is niet gratis. Op DukeN vindt je genoeg info om het betreffende programma te verkrijgen. (HaHa!) ;D 8)yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Robin Geplaatst Juli 6, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 6, 2007 Op DukeN vindt je genoeg info om het betreffende programma te verkrijgen. (HaHa!) ;D Haha, indd ! Ga hem ook is proberen.. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie