leonpwner Geplaatst Juni 12, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/06 Status: Offline Actief: Februari 28, 2012 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juni 12, 2007 Hallo. ik wil een spel direct op een dvd branden. en dan bij iemand anders spelen maar hoe gaat dat ookalweer? moet je dan niet op die andere computer mounten? groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Gast Dusszz Geplaatst Juni 12, 2007 Delen Geplaatst Juni 12, 2007 is het een image dan?? zoja, dan is het makkelijker om het spel via de wizard image branden van je brandprogramma te branden.. dan kan je hem gewoon overal gebruiken!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
leonpwner Geplaatst Juni 15, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/06 Status: Offline Actief: Februari 28, 2012 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Juni 15, 2007 is het een image dan?? zoja, dan is het makkelijker om het spel via de wizard image branden van je brandprogramma te branden.. dan kan je hem gewoon overal gebruiken!! ja het is een image voglensmij. een iso bestand. maar als ik die brand zoals je zeg. kan ik dan dan zonder rondslomp spelen op andere computers? moet ik dan zegmaar vanaf mijn dvd instaleren? en dan elke keer die dvd erin? en verder niks dan doet hij het gewoon? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Gast Dusszz Geplaatst Juni 15, 2007 Delen Geplaatst Juni 15, 2007 ja als hem als image brand doe je gewoon in een willekeurige pc die dvd erin, en dan kan je gewoon het spel instaleren,, je moet dan nog wel eventueel een crack plaatsen, maar dat heb je altijd met games;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
leonpwner Geplaatst Juni 15, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/06 Status: Offline Actief: Februari 28, 2012 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Juni 15, 2007 een crack heb je toch alleen nodig als je nodig als je hem zonder dvd wilt spelen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Gast Dusszz Geplaatst Juni 15, 2007 Delen Geplaatst Juni 15, 2007 ja dat is een no-cd crack, maar bij de meeste spellen moet je standaard gewoon een crack plaatsen, anders ziet de software dat je een gedownloade versie hebt, een crack zorgt ervoor dat de game het ziet als een officiele game, dus eigenlijk moet je altijd een crack plaatsen, bij de meeste games wordt die er wel bij gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
leonpwner Geplaatst Juni 15, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/06 Status: Offline Actief: Februari 28, 2012 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Juni 15, 2007 maar ik wil hem op een dvd branden. want hij is voor iemand anders ! duuus, Hoe plaats je die crack op een dvd ofso? kun je die mee branden of moet het na het instaleren op die andere computer gebeuren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Tim. Geplaatst Juni 15, 2007 Bijdragen: 709 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: December 8, 2019 Delen Geplaatst Juni 15, 2007 je kan het denk niet op dvd zetten gewoon ef download link onthouden of op een papiertje schrijven en dan download je gewoon ef de crack Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 709
leonpwner Geplaatst Juni 15, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/06 Status: Offline Actief: Februari 28, 2012 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Juni 15, 2007 maar ik wil hem op een dvd branden. want hij is voor iemand anders ! duuus, Hoe plaats je die crack op een dvd ofso? kun je die mee branden of moet het na het instaleren op die andere computer gebeuren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Tim. Geplaatst Juni 15, 2007 Bijdragen: 709 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: December 8, 2019 Delen Geplaatst Juni 15, 2007 gewoon image op die dvd branden en die dan installeren op die "Vriends" pc en dan de crack via internet opzoeken en die in de instalatie map plaatsen :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 709
Gast Dusszz Geplaatst Juni 15, 2007 Delen Geplaatst Juni 15, 2007 zit er in die image een map genaamd crack??? zonee, dan dan download je een crack voor dat spel van www.gamecopyworld.com om een crack bij een image te branden mount je de image, en selecteert vervolgens de bestanden in die image + de crack die je gedownload hebt, je moet het nu alleen als een data dvd branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
leonpwner Geplaatst Juni 15, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/06 Status: Offline Actief: Februari 28, 2012 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Juni 15, 2007 Goeie uitleg ! en dan is alles goed als mijn vriend het instaleert? en ik heb die site gezocht op speleltjes. en dan virtua tennis 3. en dan krijg ik allemaal dingen trainer no cd gevallen. en alelmaal dingen ik zou niet weten welke ik moet doen :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Gast Dusszz Geplaatst Juni 15, 2007 Delen Geplaatst Juni 15, 2007 Virtua Tennis 3 v1.01 [MULTI5] No-DVD/Fixed EXE #1 Dit moet de crack zijn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
leonpwner Geplaatst Juni 15, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/06 Status: Offline Actief: Februari 28, 2012 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Juni 15, 2007 Okee respect. ik ga morgen branden en op me eigen computer proberen kan ik hethem uitleggen. enzo hoe ik het zelf aan de praat kreeg ! HARSTIKKE BEDANKT! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
leonpwner Geplaatst Juni 16, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/06 Status: Offline Actief: Februari 28, 2012 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Juni 16, 2007 En als ik hem als image brand dan? kan hij het dan wel gewoon openen zonder dat hij het hoeft te mounten? want zo programma heeft hij niet ! of moet ik hem mounten en dan al die bestanden die eruit komen op dvd zetten met crack erbij? greetz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Gast Dusszz Geplaatst Juni 17, 2007 Delen Geplaatst Juni 17, 2007 En als ik hem als image brand dan? kan hij het dan wel gewoon openen zonder dat hij het hoeft te mounten? want zo programma heeft hij niet ! of moet ik hem mounten en dan al die bestanden die eruit komen op dvd zetten met crack erbij? greetz ja zoals je zegt, mounten de bestanden die eruit komen op dvd zetten + je crackje!! dan hoeft degene die de dvd gebruikt niet meer te mounten! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie