turboray Geplaatst Juni 11, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 11, 2007 Dag mensen, Ik probeer al de hele tijd een filmpje uit te pakken, maar elke keer krijg ik een melding als hij ongeveer op de helft is: you need to have the following volume to continue extraction. En eigenlijk is het enige wat werkt op cancel drukken. Ik heb niet het idee dat het aan de download ligt, want hij doet het ook bij een andere film. Kent iemand dit probleem en weet iemand een oplossing? Heb me namelijk al de t*fus gezocht op het web, maar het probleem komt veel voor alleen niemand heeft een goede oplossing. Grtz :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Eagles Geplaatst Juni 11, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 11, 2007 Citaat you need to have the following volume to continue extraction staat er niet bij hoe groot die following volume moet zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
turboray Geplaatst Juni 12, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 12, 2007 Citaat Citaat you need to have the following volume to continue extraction staat er niet bij hoe groot die following volume moet zijn? Hij geeft de eerst volgende bestandsnaam vanaf waar hij gebleven was. Maar dat bestand is dus wel aanwezig... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Eagles Geplaatst Juni 12, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 12, 2007 lijkt mij op een onvolledige download, zal ook nog eens even googlen misschien kom ik wel iets tegen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
turboray Geplaatst Juni 13, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 13, 2007 Was daar ook al bang voor... Heb de films met MirC gedowload, dus zou goed moeten zijn. Heb uiteraard gekeken of alle files aanwezig waren. Miss is de download wel corrupt. Ik hoop alleen dat dit niet te vaak gaat voorkomen. Wat vind jij de beste manier om dvd's te downloaden? Grtz Ray Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Eagles Geplaatst Juni 13, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 13, 2007 werk zelf het meest met torrents maar ga binnenkort met nieuwsgroepen aan de gang Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
kaasbroodje Geplaatst Juni 14, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 14, 2007 heb je al gekeken of je wel genoeg schijf ruimte heb?? zelf gebruik ik ook torrents is heel makkelijk alleen als je goede snelhied wil halen kan het lastig worden met portforwarding enz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie