Olsen Geplaatst Juni 10, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 10, 2007 ik heb een film gedownload en als ik hem dan met VLC mediaplayer wilt afspelen dan moet het in stukjes van 1 minuut, dat staat bij dat bestand zo... hoe moet ik nu alles achter elkaar afspelen? ??? Edit mod: Poll verwijderd (Onnodig) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Eagles Geplaatst Juni 11, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 11, 2007 wat voor bestanden zijn dat dan? ik neem aan dat het rar bestanden zijn als je de eerste uit zou pakken dan zou je een vlc pictogram moeten krijgen waarmee je de film in een geheel kan zien succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie