bambi1515 Geplaatst Juni 9, 2007 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Juni 9, 2007 hoi mensen, ik heb xvid film bestand gedownload. 2 vragen:1) hoe moet ik xvid afspelen. 2) hoe moet ik xvid op dvd branden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
Eagles Geplaatst Juni 9, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 9, 2007 met een beetje geluk leest je dvd-speler ook divx/xvid bestanden anders even convertxtodvd gebruiken, bij na het downloaden staat nog een goede handleiding het afspelen op de pc kan met de VLC mediaplayer, te vinden op deze site onder downloads succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
mohammedb Geplaatst Juni 9, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Juni 9, 2007 ik heb ooit ook eens een film gedownload xvid formaat en ik had een DVD Divx speler mar hij deed het niet! nouja heel even er was iets met illegale codecs die in een gedwonload bestand zit! Greetzzz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie