v1tah Geplaatst Juni 8, 2007 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 8, 2007 Hej, Ik heb Call of Duty 2 gedownload, lach niet gewoon vette game , maar heb cracks en noDVD patches gedownload, maar hij geeft telkens aan dat ik de cd in de drive moet doen... heb alles al wel geinstalleerd. Heb ze trouwens gekopieerd van de Imaginary drive naar de harde schijf, omdat hij anders aan geeft dat ik niks mag veranderen in de bestanden, dat het alleen lezen bestanden zijn. Kan iemand mij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
v1tah Geplaatst Juni 8, 2007 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 8, 2007 ps; als ik die patch van 1.3 wil opstarten, geeft hij aan dat mss32.dll niet gevonden kan worden.. oja de multiplayer doet het wel.... nja wel met slechte cd key maar dat heeft andere oorzaken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Robin Geplaatst Juni 9, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 9, 2007 Heb je al een crack geplaast? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
martijn0 Geplaatst Juni 9, 2007 Bijdragen: 76 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 9, 2007 de patch versie 1.3 heeft een andere crack nodig dan de normale versie van cod 2 ik weet zeker dat dit het is, ik had het zelf ook Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 76
v1tah Geplaatst Juni 11, 2007 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 11, 2007 Oke thnx, maar welke bestanden moet ik nog toevoegen dan? Heb je toevallig nog wat links? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie