marcel29 Geplaatst Juni 6, 2007 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 6, 2007 na CC cleaner zijn mijn pictogrammen veranderd in e,s met een witte achtergrond :'(. ik krijg ze ook niet meer terug via de pagina.s waar ze naartoe verwijzen :-[. sommigen zijn onverandert gebleven :-\maar 8 stuks niet . ook de pic van duken.nl komt niet meer terug en die was zo mooi hihi ;D er zal wel een verklaring voor zijn maare ik weet em nie :heelboos: laat maar effe weten of er een oplossing is alvast thx :zwaai: marcel29,... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
kaasbroodje Geplaatst Juni 6, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 6, 2007 je kan systeem herstel porberen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
marcel29 Geplaatst Juni 6, 2007 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 6, 2007 beetje drastich vind je nie :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
kaasbroodje Geplaatst Juni 6, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 6, 2007 valt wel mee hoor ik bedoel niet formatteren als je dat denkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Eagles Geplaatst Juni 6, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 6, 2007 ccleaner verandert naar mijn weten geen snelkoppelingen kom je via start programma's wel nog in die programma's????? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
marcel29 Geplaatst Juni 7, 2007 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 7, 2007 hallo kaasbroodje , ik hou die optie in gedachte . Maar ik wil altijd eerst weten wet er aan de hand is , maar even goed bedankt voor je reactie O0 Hoi Eagles, ik heb et volgende gadaan. als eerste heb ik een defrag gedaan was weer effe nodig daarna heb ik cc cleaner een analyse laten doen en deze kwam met 2,6 gb aan zooi , dit heb ik laten opschonen. daarna even de problemen scan gedaan en deze kwam met 56 problemen deze laten oplossen en een backup gemaakt voor de zekerheid. pc opnieuw opgestart klaar is klara . maar daarna zag ik dat de snelkoppelingen ,die ikzelf aanmaak via pagina,s, verandert waren in een standaard e,s met witte achtergrond. verder loopt alles als en tiet , kan gewoon alles doen wat ik normaal ook doe. ik vind et alleen niet mooi zo ,ben zo,n zieke geest die het hele bureaublad vol heb staan met link,s naar alle pagina,s die ik bezoek (vind tie leuk :-[) maar ik krijg ze niet terug Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie