Spring naar bijdragen

BT snelheid

Gast erics

Aanbevolen reactie

Gast duderstyle

Ik zat even met openmond jou BT animated video te kijken. Daar zag ik hoe snel jou snelheid opliep!

Bij mij begint het vaak de eerste 5 minuten met 0 en dan klimpt het op tot rond de 60 kB/sec en als ik geluk heb word het soms 150 wat bijna niet voorkomt!

Ik gebruikte de zelfde versie BT als dat jij in het filmpje had.

Is er iets wat ik meer moet doen dan poorten forwarden om BT sneller te krijgen.

Jij zei in een andere handleiding op jullie oude site nog. Dat je hem het best op unlimited kan zetten. Op een of andere manier heb ik het idee dat hij sneller draait als ik hem op Dsl Fast zet en dan upload instel op 50kB/sec.

Zou je mij die keuzes eens uit kunnen leggen. Wat is nou het verschil qua snelheid tussen Dsl fast optie en de unlimited optie. Ik heb ook het idee dat wanneer je aan het downloaden bent en je gaat sneller uploaden. Je download snelheid ook verhoogd word. Volgens mij word het geremd door het programma.

Graag een antwoord.

Mvg,

Duderstyle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mijn download loopt daar zo snel omdat ik in de movie firefox aan het downloaden ben. Dit is naast dat het een klein pakketje is ook nog legaal is en dus via de firefox servers word geupload.

Hierdoor vliegt de snelheid ook gelijk omhoog. Dit was ook eigelijk de opzet van het bittorrent netwerk. Maar men is er achtergekomen dat het delen van mindere legale dingen ook erg goed werkt.

Maar waarom een minder legale download minder snel op loopt is door het volgende. Omdat het vaak grote bestanden zijn en men nadat de file op 100% is gedownload hem ook direct stopt. Hierdoor gaat de download bij andere personen weer minder snel omdat minder mensen hem uploaden.

Je hebt ook sites waar je je moet registeren. Die hebben een simpele regel. Je download 1 GB je upload 1 GB. Doe je dit niet word je gebannend. Opzich een goede zet maar mijn download snelheid is 250 kb per sec en mijn upload 50 kb per sec. Met andere woorden ik moet nadat mijn download binnen is nog 5x zolang uploaden om een ratio van 1:1 te hebben. Voordeel je download je snel, nadeel je moet lang uploaden.

Het beste is om op vrije bittorrent sites zoals torrentreactor.net en piratebay.org je upload niet volledig te gebruiken. Gebruik bijvoorbeeld 40 kb upload als je 50 kb als limiet hebt. Hierdoor kan je zelf ook nog data sturen voor het binnen halen van gegeven van de torrents.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Zoniet dan hoor ik het wel ;-) Groetjes :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
Gast duderstyle

hej,

natuurlijk.. had ik niet eens bij nagedacht :pinch:

torrentreactor vind ik geen goede site... database is erg langzaam en licht er snel uit.

Torrentspy daarintegen, is net vernieuwd heeft nieuwe snelle severs en is daarom mijn favoriet :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast duderstyle

o ja,

en zou je me misschien het laatste deel van mijn post ook willen uitleggen.

ik heb toch sterk het idee dat er wat achter de opties zit die je kan kiezen (dsl slow, dsl fast, T1 enz)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja met die opties regel je je download snelhied. Als je naast je downloaden met bittorrent ook wil internetten kan je hem beter niet op unlimted zetten dit omdat bittorrent anders al je data vekeer opvreet. Zet je hem op aan andere snelhied zoals cable dan past hij zich daaraan.

torrentreactor is inderdaad een slechte site aan het worden. De torrents werken vaak niet of zijn langzaam. (is mijn mening) de site van piratebay.org is momenteel mijn favoriet :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...