Breyzan Geplaatst Juni 3, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 3, 2007 hallo ik ben hier nieuw en vindt dit een enorm handige site. ik heb emule gedownload maar als ik een film wil downloaden weet ik niet hoe ik moet zien of het de goede is, bijv ik wil starwars 3 downloaden dan krijg je veel keuzes met allemaal lange rare namen. kan iemand mij een tip geven? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Eagles Geplaatst Juni 3, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 3, 2007 neem eentje met divx of dvdrip in de naam dan weet je zeker dat je mooie kwaliteit hebt en misschien staat er wel een tussen met nlsub oftewel nederland ondertiteld.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Wesley Geplaatst Juni 3, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juni 3, 2007 Of gewoon downloaden met bittorent en niet met zo'n progamma als emule Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
kaasbroodje Geplaatst Juni 3, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 3, 2007 voor emule moet je hier zijn http://sun-shares.com/ vind er veel alleen niet erg snel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie