Gast anouar Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 help... wat moet ik doen.. ik heb fifa 06 gedownload voor de xbox.. maar ik heb geen image files en ook geen bestanden die je zou kunnen uitpakken.. wat moet ik nu doen..??? help!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 Wat heb je dan wél voor bestand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast anouar Geplaatst Oktober 10, 2005 Delen Geplaatst Oktober 10, 2005 verschillende.. zeg maar de naam van het bestand is test.. dan staat er test.001 en dan het volgende bestand is test.002 en als ik bij eigenschappen kijk staat er onder bestandstype het cijfer dat ook in de naam stond... een beetje raar uitgelegd misschien.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast anouar Geplaatst Oktober 13, 2005 Delen Geplaatst Oktober 13, 2005 khad al winrar.. heb net een andere versie gedownt maar er komt gewoon niet te staan dat k hem kan uitpakken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 14, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 14, 2005 Rechtmuis knop op een file dan kiezen openen met en winrar kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast anouar Geplaatst Oktober 23, 2005 Delen Geplaatst Oktober 23, 2005 dat heb ik gedaab maar als k het dan wil openen krijg ik neen venster dat het niet mogelijk is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 24, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 24, 2005 Hoe groot is je bestand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast anouar Geplaatst Oktober 25, 2005 Delen Geplaatst Oktober 25, 2005 47,6 kb... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast nickieboy Geplaatst Oktober 25, 2005 Delen Geplaatst Oktober 25, 2005 Wie kan mij helpen. Ik heb een spel gedownload voor m\'n pc (virtua tennis) maar na het uitpakken bestaat het uit drie bestanden: - .Sub - .Img - Een bestand zonder duidelijke extensie. Wie kan mij helpen en vertellen hoe ik mn spelletje aan de praat kan krijgen, alvast bedankt. Nick Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
sassert Geplaatst Oktober 25, 2005 Bijdragen: 44 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 25, 2005 hmm ik denk niet dat je r dan iets meej kan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 44
Gast quistler Geplaatst Oktober 26, 2005 Delen Geplaatst Oktober 26, 2005 Stijnt schreef: hmm ik denk niet dat je r dan iets meej kan ik denk dat dit een lul-verhaal is stijnt. volgensmij kan je de bestanden gewoon met deamon tools mounten. want het .img bestand zal wel IMAGE betekenen. jammergenoeg zit er ook een .sub bij. dus dat kan ook betekenen dat je een film hebt gedownload. en dat het .sub bestand staat voor de subtitle. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.