Painore Geplaatst Mei 31, 2007 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 31, 2007 Ik heb dus american pie, maar nu wil ik ondertiteling toevoege. ik gebruik he tprogramma ConvertXtoDVD maar het is maar een trial dus kan ik neit converteren (dna krijg ik ene watermerk) dus heeft iemand een code? ik heb google al geporbeerd, maar ik vind geen goede links. Greats Painore Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Gast jezus Geplaatst Mei 31, 2007 Delen Geplaatst Mei 31, 2007 kijk hier even : http://www.duken.nl/content/view/429/5/ kijk even bij de post van Robin op 24 maart en voer dan de 2e code( die moet werken) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Painore Geplaatst Mei 31, 2007 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 31, 2007 Thanx Ik heb het ook geprobeerd met virtualdub, maar daar moet ik Divx;-]MPEG-4 Low-Motion hebben, maar hij stata niet meer op divxstart.com en op google vind k ook enit veel.. weet iemand mss linkje? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Painore Geplaatst Mei 31, 2007 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 31, 2007 met ConvertXtoDVD is het niet gelukt ??? De ondertiteling staat er niet onder als ik hem op de PC kijk, ik heb hem ook gebrand mer de PC kan hem helemaal neit lezen, de 360 ook niet, en heb het op ene paar andere PCs geprobeerd. Dus wil ik het even met virtualdub proberen, maar wie kan me Divx;-]MPEG-4 Low-Motion geven? Greats Painore Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Eagles Geplaatst Juni 1, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 1, 2007 Divx;-]MPEG-4 Low-Motion google? misschien??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Gast jezus Geplaatst Juni 1, 2007 Delen Geplaatst Juni 1, 2007 weet je zeker dat je je ondertiteling goed heb toegevoegd volgens de handleiding? En heb je misschien de ondertiteling nog niet aan staan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie