Gast tom6309 Geplaatst Oktober 18, 2005 Delen Geplaatst Oktober 18, 2005 het ligt dus aan het videobestand? bedankt, dan weet ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast essie71 Geplaatst Oktober 19, 2005 Delen Geplaatst Oktober 19, 2005 forum ik heb de bittornado gedownload en een album van robbie wiliams. om nu verder te gaan volgens het filmpje moet ik nu bittornado installeren.nu zegt de pc kan het niet openen want hij herkent het niet bittornado-0.3.7-w32 install.exe_0- ?????????????? ik snap het niet ik ben ook pas aan het snuffelen hier help aub groet essie71 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
sassert Geplaatst Oktober 25, 2005 Bijdragen: 44 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 25, 2005 mischien klink ik nou dom maarre waarom brand je die 2 cd\'s niet gewoon apart??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 44
Gast tom6309 Geplaatst Oktober 30, 2005 Delen Geplaatst Oktober 30, 2005 omdat ik de hele film gewoon op dvd wil hebben zonder onderbrekingen, met hoofdstukken, menu\'s en ondertiteling. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast deadninja0 Geplaatst November 18, 2005 Delen Geplaatst November 18, 2005 ik zoek een goede link voor harry potter and the goblet of fire. ik heb overal gezocht maar de meeste wat ie kan vinden zijn games en voor de films moet je eje registreren . weet iemand waar een goede torrent te vinden is? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst November 18, 2005 Delen Geplaatst November 18, 2005 Ik ben nog geen release tegengekomen, dus hij is er gewoonweg nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.