twimio Geplaatst Mei 29, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 29, 2007 Hoi Allemaal, Ik ben nieuw hier. Ik vind veel handige informatie voor mij als huis/tuin en keukengebruiker... Mij zul je dus met (mischien) de simpelste vragen op het forum tegen komen want ik weet bij god niet waar ik mee bezig ben, heb geen geduld en wil alles snel leren.... tiepetje ongeduld Hopelijk kunnen jullie mij helpen! Doeiii Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
mohammedb Geplaatst Mei 29, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Mei 29, 2007 :welkom: op het forum twimio Ik ben jelmer en zit ook al een tijdje op dit forum. Je kunt hier al je vragen kwijt in verschillende categorieen. Voordat je een vraag gaat stellen moet je eerst even de ZOEK knop gebruiken. Veel plezier op dit leuke forum ps: die typetjes ongedduld heb je wel meer. Greettzzz, Jelmer O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
Eagles Geplaatst Mei 30, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 30, 2007 ik kan je al 1 ding leren geduld is een schone zaak hahaha als je eenmaal door hebt hoe het werkt gaat het steeds sneller maar in het begin kan het nog wel eens haperen in ieder geval welkom Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie