Gast GLITCH2 Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 http://www.duken.nl/content/view/145/50/ klik op de link ik heb deze handleiding gevolgd (trouwens een goeie handleiding zou bij handleidingen gezet moeten worden) Ik heb alle instructies opgevolgd maar als ik dan het bestand dat gemaakt is wil afspelen , dan gaat de audio te snel, dus zeg maar het praten begint al voordat de mond begint te bewegen enzo. de ondertiteling loopt wel gelijk met de video stream Weet iemand hoe ik dit oplos ??? moet ik de audio bitrate hoger of lager maken ofzo ?? met avid2dvd ofzo ?????? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 sorry ik zou t niet weten. wie heeft btw de tut. geschreven? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 quistler schreef: sorry ik zou t niet weten. wie heeft btw de tut. geschreven? ik heb em geschreven.. En over het probleem, dan moet je je framerate van de videostream omlaag zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 ok weer een probleem opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 9, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 GLITCH2 schreef: http://www.duken.nl/content/view/145/50/ klik op de link ik heb deze handleiding gevolgd (trouwens een goeie handleiding zou bij handleidingen gezet moeten worden) Ik heb alle instructies opgevolgd maar als ik dan het bestand dat gemaakt is wil afspelen , dan gaat de audio te snel, dus zeg maar het praten begint al voordat de mond begint te bewegen enzo. de ondertiteling loopt wel gelijk met de video stream Weet iemand hoe ik dit oplos ??? moet ik de audio bitrate hoger of lager maken ofzo ?? met avid2dvd ofzo ?????? Hij staat toch bij de handleidingen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kishan4uall Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 DukeN schreef: GLITCH2 schreef: http://www.duken.nl/content/view/145/50/ klik op de link ik heb deze handleiding gevolgd (trouwens een goeie handleiding zou bij handleidingen gezet moeten worden) Ik heb alle instructies opgevolgd maar als ik dan het bestand dat gemaakt is wil afspelen , dan gaat de audio te snel, dus zeg maar het praten begint al voordat de mond begint te bewegen enzo. de ondertiteling loopt wel gelijk met de video stream Weet iemand hoe ik dit oplos ??? moet ik de audio bitrate hoger of lager maken ofzo ?? met avid2dvd ofzo ?????? Hij staat toch bij de handleidingen? Ja... http://www.duken.nl/content/category/4/105/50/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 10, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 10, 2005 ok.... odmat ik namelijk dit lees \"(trouwens een goeie handleiding zou bij handleidingen gezet moeten worden)\" Misschien was de handleiding verkeerd geplaatst ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast GLITCH2 Geplaatst Oktober 10, 2005 Delen Geplaatst Oktober 10, 2005 nou probleem opgelost hoe haal je die video framerate omlaag dan ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast GLITCH2 Geplaatst Oktober 10, 2005 Delen Geplaatst Oktober 10, 2005 ff voor de duidelijkheid , lees ff de vraag helemaal bovenaan en het probleem is dus dat de audio zeg maar te snel gaat , of de ondertiteling en de video stream te langzaam dat kan ook natuurlijk , helemaal bovenaan staat de link daar is de handleiding die ik gebruikt heb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast GLITCH2 Geplaatst Oktober 10, 2005 Delen Geplaatst Oktober 10, 2005 Is dit een nieuw forum ofzo ??? er is nou nog geen antwoord op mn vraag gegeven Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 10, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 10, 2005 Ik weet helaas je antwoord niet er we zitten natuurlijk niet 24 uur per dag de site te refreshen wachtend op een nieuw bericht. Wacht het nog even af Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast GLITCH2 Geplaatst Oktober 10, 2005 Delen Geplaatst Oktober 10, 2005 tja ik ben ook member van een drukbezet forum waar je na een half uurtje al een antwoord krijgt , ik het niet gewend dat het zo lang duurt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 10, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 10, 2005 HAahah dan is het goed, tja hier duurt het soms nog even... :ohmy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kishan4uall Geplaatst Oktober 11, 2005 Delen Geplaatst Oktober 11, 2005 Hm, probeer je video opnieuw te coderen naar XviD formaat met VirtualDub. Download eerst VirtualDub hier: http://prdownloads.sourceforge.net/virtualdub/VirtualDub-1.6.11.zip?download XviD kan je hier halen: http://www.xvidmovies.com/codec/ Start het dan op, en laadt je videobestand. Ga dan naar Video en kies voor Full Processing Mode. Klik dan weer op Video, en ga dit keer naar Frame Rate, en zorg er voor dat die op No Change staat. Ga dan naar Video > Compression, en kies voor XviD MPEG-4 Codec, en klik op Configure. Kies dan voor Single Pass, en kies bij Bitrate 1100. Druk nu op OK, en ga naar File > Save As Avi... En kies ergens om het op te slaan. Als hij klaar is kan je kijken of de video wel gelijk loopt met de audio, en als dat het geval is, gebruik je dat bestand om je dvd te maken. Zo niet, dan zie ik het hier wel :silly: *sorry voor de late reactie, had et wat druk met school enzo...* Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Isac Geplaatst Oktober 11, 2005 Delen Geplaatst Oktober 11, 2005 jullie doen het nog steeds op de ingewikkelde langeeee manier ik gebruik winavi die doet meestal alle instellingen zelf alleen meestal is bij mij het probleem de beeldgrootte :ohmy: het is het proberen waard Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast GLITCH2 Geplaatst Oktober 11, 2005 Delen Geplaatst Oktober 11, 2005 ok , maar het is niet zo dat het bestand voor het encoden met die 1ne handleiding http://www.duken.nl/content/view/145/50/ deze hier fout is het is na het encoderen met die handleidig http://www.duken.nl/content/view/145/50/ <nogmaals deze hier dat de audio stream oppeens vooruit loopt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Oktober 11, 2005 Delen Geplaatst Oktober 11, 2005 Ja dat weet ik , misschien is er een fout in de videostream die hij niet kan encoderen, en dat hij dan blijft hangen. Daarom is het handig om de source opnieuw te coderen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast GLITCH2 Geplaatst Oktober 11, 2005 Delen Geplaatst Oktober 11, 2005 uhm je zal vast wel gelijk hebben maar het gaat helaas niet op voor wat ik heb want de originele download (de film) loopt gewoon goed , dan gebruik ik dat programma wat jij zei en dan speel ik het nieuw gemaakte bestand af , en dan gaat het fout dat virtualdub heeft de boel just helemaal in de war geschopt het bestand dat virtualdub maakt is helemaal fout >> de audiostream loopt weer vooruit , hetzelfde probleem Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast GLITCH2 Geplaatst Oktober 11, 2005 Delen Geplaatst Oktober 11, 2005 kishan4uall schreef: quistler schreef: sorry ik zou t niet weten. wie heeft btw de tut. geschreven? ik heb em geschreven.. En over het probleem, dan moet je je framerate van de videostream omlaag zetten. maar dit zei je ff een stukje terug hoe zit het daarmee dan ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Oktober 12, 2005 Delen Geplaatst Oktober 12, 2005 GLITCH2 schreef: uhm je zal vast wel gelijk hebben maar het gaat helaas niet op voor wat ik heb want de originele download (de film) loopt gewoon goed , dan gebruik ik dat programma wat jij zei en dan speel ik het nieuw gemaakte bestand af , en dan gaat het fout dat virtualdub heeft de boel just helemaal in de war geschopt het bestand dat virtualdub maakt is helemaal fout >> de audiostream loopt weer vooruit , hetzelfde probleem Als dit zo is, dan is er iets goed fout met je download. En over de framerate veranderen, dat kan je alleen doen met virtualdub, niet als je een dvd gaat maken. Als ik jou was zou ik gewoon een nieuwe versie downloaden van de film, dat bespaart je veel gekloot en gedoe. Want er is iets niet goed met je videostream. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast GLITCH2 Geplaatst Oktober 12, 2005 Delen Geplaatst Oktober 12, 2005 ok wel jammer het was echt een hele goeie beeldkwalitieit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.