Painore Geplaatst Mei 27, 2007 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 27, 2007 Ik heb dus een probleem met het spel te spelen.. Ik mount het .iso bestand met deamon, daarna kan ik hem dus openen en hem instaleren. Na het instaleren, open ik hem weer met deamon en kom ik weer ini het begin scherm. Dus dan klik ik op spelen, maar krijg ik de foutmelding dat ik ene emulator aan heb staan. Dus heb ik ene beetje gezocht naar een oplossing, en ik heb het geprobeerd met de programma's; Anti-Blaxx en Virtual CD-Hide. Met virtual CD-Hide druk ik gewoon op 'Hide all virtual drives', dan krijg ik de melding dat er 1 drive is verborgen. Dus open ik weer GTA, en druk op spelen. Maar dan krijg ik deze foutmelding: http://i179.photobucket.com/albums/w297/Painore/Other/Virtualcd.png Met Anti-Blaxx, Doe ik alles instellen bij settings, Dan klik ik op 'Run Game' in anti-blaxx, en dan druk ik op GTA (zo heb ik hem genoemd.) En nu krijg ik de foutmelding: http://i179.photobucket.com/albums/w297/Painore/Other/Anti.png Ik hoop dat iemand mij nog kan helpen. Greats Painore Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Remco Geplaatst Mei 27, 2007 Bijdragen: 27 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 27, 2007 probeer is een nocd crack Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 27
Painore Geplaatst Mei 28, 2007 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 28, 2007 weet iemand mischien waar ik een no-cd crack kan vinde? een echte link, niet iets van. www.google.nl ofzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Wesley Geplaatst Mei 28, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Mei 28, 2007 www.gamecopyworld.com, www.megagames.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Painore Geplaatst Mei 28, 2007 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 28, 2007 kun je misschien een link ervan geven? op www.gamecopyworld.com, www.megagames.com kan k ze neit vinde.. Weet niet waar ze staan op die site ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Gast jezus Geplaatst Mei 28, 2007 Delen Geplaatst Mei 28, 2007 probeer ook eens een beetje moeite te doen.. als je op gamecopyworld en megagames de zoekfunctie gebruikt heb je ze zo gevonden... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Painore Geplaatst Mei 28, 2007 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 28, 2007 jij had ook wel ff moeite kunne doen.. vanplaats hier te poste had je ook ff die link kunne geve.. merja heb zelf gezocht maar weetniet welke ik moet hebbe.. dese? GameCopyWorld - Grand Theft Auto: San Andreas - No-CD No-DVD Trainers & Game Fixes - Size: 77992 bytes - Last Indexed: Thursday, May 24, 2007 (03:02) http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_gta_san_andreas.shtml en welke moet ik dna kiezne uit die lijst? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
kaasbroodje Geplaatst Mei 28, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Mei 28, 2007 daantje heeft wel gelijk. gewoon 1 proberen waar no cd of dvd achter staat als die het niet doet probeer je de volgende Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Painore Geplaatst Mei 29, 2007 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 29, 2007 Hij doet t Thanx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie