Gast royal Geplaatst Oktober 8, 2005 Delen Geplaatst Oktober 8, 2005 Hallo ik ben Roy en nieuw op dit forum,aangenaam! Ik ben een echte leek op bittorent gebied,maar de afgelopen week een paar dingen gedownload.Ik weet niet of het illegaal is maar dat was dus een spel van 2 gig. via bittorent dus,maar nu ik het eindelijk binnen heb (met +-12kb/sec) heb ik allemaal files waar ik niks aan heb.Er staat niet eens een .EXE file in dus ik zou niet weten hoe ik het spel moet installeren.Ik heb al winrar gedownload maar het heeft niks opgeleverd.Ik heb dus allemaal files die geen file type aanduiden en eentje met .sfv na even te hebben gegoogled heb ik een prog gevonden om sfv te checken en te maken,enfin hij checkt alle files en zegt dat het allemaal goed is maar hij veranderd niks in .EXE ofzo.Het zal ongetwijfeld aan mij liggen. Kan iemand mij het 1 en ander uitleggen?en wat als ik na het downloadden die upload uitzet? Mvg Roy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 Zitten er heel veel bestanden bij die allemaal dezelfde grootte hebben? Dan moet je ze toch gewoon extracten met winrar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast royal Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 ja het zijn 44 files van 48.829 kb elk.Er staat geen .rar achter maar ik heb ze al ingepakt omdat ik dat van iemand anders gehoord had.ik heb nu het spel dus 2 x. ingepakt in RAR en de losse files.Als ik hem nu uitpak worden het dan andere files dan?ik zal het wel proberen.en moet ik niets doen met die sfv file? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0