Gast royal Geplaatst Oktober 8, 2005 Delen Geplaatst Oktober 8, 2005 Hallo ik ben Roy en nieuw op dit forum,aangenaam! Ik ben een echte leek op bittorent gebied,maar de afgelopen week een paar dingen gedownload.Ik weet niet of het illegaal is maar dat was dus een spel van 2 gig. via bittorent dus,maar nu ik het eindelijk binnen heb (met +-12kb/sec) heb ik allemaal files waar ik niks aan heb.Er staat niet eens een .EXE file in dus ik zou niet weten hoe ik het spel moet installeren.Ik heb al winrar gedownload maar het heeft niks opgeleverd.Ik heb dus allemaal files die geen file type aanduiden en eentje met .sfv na even te hebben gegoogled heb ik een prog gevonden om sfv te checken en te maken,enfin hij checkt alle files en zegt dat het allemaal goed is maar hij veranderd niks in .EXE ofzo.Het zal ongetwijfeld aan mij liggen. Kan iemand mij het 1 en ander uitleggen?en wat als ik na het downloadden die upload uitzet? Mvg Roy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 Zitten er heel veel bestanden bij die allemaal dezelfde grootte hebben? Dan moet je ze toch gewoon extracten met winrar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast royal Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 ja het zijn 44 files van 48.829 kb elk.Er staat geen .rar achter maar ik heb ze al ingepakt omdat ik dat van iemand anders gehoord had.ik heb nu het spel dus 2 x. ingepakt in RAR en de losse files.Als ik hem nu uitpak worden het dan andere files dan?ik zal het wel proberen.en moet ik niets doen met die sfv file? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 Ja je moet ze gewoon uitpakken met winrar, ook zien ze er niet uit als rar bestandjes, de sfv kan je laten voor wat het is ja. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast royal Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 ja het zijn 44 files van 48.829 kb elk.Er staat geen .rar achter maar ik heb ze al ingepakt omdat ik dat van iemand anders gehoord had.ik heb nu het spel dus 2 x. ingepakt in RAR en de losse files.Als ik hem nu uitpak worden het dan andere files dan?ik zal het wel proberen.en moet ik niets doen met die sfv file? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast royal Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 heb ze nu uitgepakt nadat ik ze dus ingepakt had,maar ik heb er nog steeds niks aan.Ik heb nu dus weer die loze files maar ik kan ze niet uitpakken zegt rar alleen inpakken.ik snap er niks meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 kan je ook niet, \"openen met..\" en dan winrar kiezen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast royal Geplaatst Oktober 9, 2005 Delen Geplaatst Oktober 9, 2005 nee als ik ze allemaal aan klik ( of ieder apart) dan kan ik alleen kiezen uit \"openen\" en niet \"openen met: \" hoe hoort het normaal te gaan dan?ik heb namelijk 3 spellen gedownload en ik heb bij allemaal hetzelfde probleem.bedankt voor je hulp i.e.g. ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.