hetwillem Geplaatst Mei 27, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 27, 2007 Ik heb met bittorrent een PS2 game gedownload. mijn playstation is omgebouwd.Ik heb hier nog weinig ervaring mee, maar ik verwachten nahet downloaden dat er in die RAR een ISO file zou zitten. zoals beschreven in de tutorial. maar ik kreeg dit : ik heb het zo al een keer met nero proberen te branden. ik heb gewoon een Data dvd gemaat en die files erin gezet. op een DVD- heb ik het toen gebrand en toen deed die het niet. Weet iemand hoe ik dit moet branden of wat ik moet doen ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Gast jezus Geplaatst Mei 27, 2007 Delen Geplaatst Mei 27, 2007 Wat krijg je voor file toen je klaar was met downloaden ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
hetwillem Geplaatst Mei 27, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 27, 2007 ik kreeg een winrar bestand, als ik die uitpak dan kreeg ik dit : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
mohammedb Geplaatst Mei 27, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Mei 27, 2007 Die winrar file is denk ik een .ISO file klopt dat. Ja dan moet/kan je die het makkelijkst branden met DVD Decrypter. Greetzzz, Jelmer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459