TamSz Geplaatst Mei 24, 2007 Bijdragen: 263 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/07 Status: Offline Actief: April 29, 2017 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Mei 24, 2007 ho0ii ik zoek de ondertiteling van It's A Boy Girl Thing ik hoopte dat iemand weet waar ik die kan vinden, want ik heb gezocht zonder resultaat groetjes Tamara Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 263
josnixs Geplaatst Mei 28, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 28, 2007 ho0ii ik zoek de ondertiteling van It's A Boy Girl Thing ik hoopte dat iemand weet waar ik die kan vinden, want ik heb gezocht zonder resultaat groetjes Tamara Hi Tammara ik heb het voor je gezocht je moet wel ff registreren met werkendmail adres http://www.nlondertitels.com/search/q/it`s%20a%20boys%20girl`s%20thing/1 maar hier vond ik je onder titel er staan er heel erg veel dus mischien komt de site vaker van pas. Werkt de link niet kijk dan onder www.nlondertitels en vul je ondertitel in. Ze vragen alleen om een bedankje van de plaatser,niet verplicht Ik nam aan dat je ondert. in het ned wil hebben dit stond niet bij je vraag. veel succes Josnixs Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
TamSz Geplaatst Mei 29, 2007 Bijdragen: 263 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/07 Status: Offline Actief: April 29, 2017 Leeftijd: 34 Auteur Delen Geplaatst Mei 29, 2007 heel erg bedankt ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 263
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie