kasperkasper Geplaatst Mei 24, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/24/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 24, 2007 Hej, Ik download al een jaar films e.d. met bitcomet. Met een gemiddelde snelheid van 20kb/s ofzo. Ik dacht dat dit normaal was maar ik begin nu te vermoeden dat het veel sneller zou moeten kunnen :redface: zeker omdat ik een internetverbinding van 11,0Mbps heb. Ik zit achter een Speedtouch 570i router en er maken nog 2 andere computers gebruik van dit netwerk. Ik heb al gelezen dat je firewalls goed moet instellen en dat je poortjes open moet gooien. Bij dat laatste zit het probleem! via portforwarding.com kom ik een heel end, maar zodra ik een static ip adress moet gaan instellen loop ik vast. Het probleem zit volgens mij bij de "name servers entries" op pf.com staat al dat dit ingewikkeld is en inderdaad ik krijg maar niet de goede nummers te pakken... Is er iemand die hier hartelijk om moet lachen omdat het zo makkelijk is ? als je me zou willen helpen(via msn of het forum hier) dan zou ik je eeuwig dankbaar zijn! groeten kasper Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
mohammedb Geplaatst Mei 25, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Mei 25, 2007 Ik snap het zelf ook niet zo goed met dat poorten open gooien. Probeer Azureus of Utorrent werkt veel beter! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
Wesley Geplaatst Mei 25, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Mei 25, 2007 download met nieuwsgroepen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
kaasbroodje Geplaatst Mei 26, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Mei 26, 2007 probeer anders dit eens hier staat hoe je een static ip adres moet maken http://www.zyxel.nl/support/z021.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie