borrie Geplaatst Mei 23, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 23, 2007 Hallo ik ben nieuw op deze site en heb de volgende vraag. Ik heb van de site duken .nl de trial versie van clone dvd gedownload. Wie kan mij de code toesturen of vertellen waar ik deze kan vinden. Het is clonedvd 2.9.0.8 Of is er iemand die mij een goed programma kan aanraden om beveiligde dvd te kopieren en te branden. Met vriendelijke groet borrie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Michiel Geplaatst Mei 23, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 23, 2007 voor het kopieren en branden van beveiligde dvd'd heb je meer software nodig. in deze handleiding vin je de benodigde software en je ziet stap voor stap hoe je te werk moet gaan. http://www.duken.nl/content/view/408/6/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
borrie Geplaatst Mei 23, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 23, 2007 Oke ik heb nu dvdfab platinum geinstaleerd maar dit is ook een trial versie hoe kan ik de registratiecode verkrijgen om een makkelijke manier en kun je me uitleggen hoe hiervoor te handelen. Dvd shrink heb ik ook gedownload en alles is verder duidelijk alleen zou ik graag de platinum versie geheel werkend hebben,dus heb ik een code nodig,kan iemand mij hieraan helpen. Met vriendelijke groet borrie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Michiel Geplaatst Mei 23, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 23, 2007 je heoft niet de hele versie te hebben. de mogelijkheden die je nu hebt (en ook nodig hebt) blijven. het programma verdwijnt dus niet. je kunt onbeperkt gebruik maken van deze mogelijkheden, alleen af en toe krijg je een herinnering. die kun je wegklikken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
borrie Geplaatst Mei 23, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 23, 2007 oke dank je wel ik ga aan de slag,als er nog eens wat is hoor je het wel. Groeten borrie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Michiel Geplaatst Mei 23, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 23, 2007 succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
#JOEPIE# Geplaatst Juli 5, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/07 Status: Offline Actief: Augustus 27, 2023 Delen Geplaatst Juli 5, 2007 Hallo ik ben nieuw op deze site en heb de volgende vraag. Ik heb van de site duken .nl de trial versie van clone dvd gedownload. Wie kan mij de code toesturen of vertellen waar ik deze kan vinden. Het is clonedvd 2.9.0.8 Of is er iemand die mij een goed programma kan aanraden om beveiligde dvd te kopieren en te branden. Met vriendelijke groet borrie hey borrie, je kan veel codes verkrijgen op www.serials.ws veel succes! groetjes: #JOEPIE# Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie