sjost Geplaatst Mei 23, 2007 Bijdragen: 37 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 23, 2007 hallo allemaal, ik gebruik al een tijdje allerlei soorten programma's om van alles te downloaden en dit ging altijd goed . tot dat ik een nwe pc bouwde en ook met deze wilde gaan downen . programmas zoals azureus , bitlord en bitcomet doen het na opstarten gewoon prima tot na 5-15 minuten dan komt er een foutmelding en wordt het prog. afgesloten . ik gebruik win xp pro nod 32 antivirus verder de standaard windows beveiligingen andere pc met zelfde software doet t wel ???? ????? wie weet r raad? alvast bedankt joost Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 37
Gast Dusszz Geplaatst Mei 23, 2007 Delen Geplaatst Mei 23, 2007 Hallo Joost, wat voor foutmelding krijg je precies?? Heb je op je nieuwe pc ook win xp SP2?? greetz! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
sjost Geplaatst Mei 25, 2007 Bijdragen: 37 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 25, 2007 de programma's op zich doen t prima als ik maar niks aan t downloaden ben pas als b.v. azureus lekker op snelheid ligt dan krijg ik de melding dat het programma een fout begaat en daarvoor afgesloten wordt. en of er een error rapport gezonden moet worden dus eigenlijk de gewone standaard programma foutmelding ik zal poberen om t te kopieren maar weet niet of dit gaat lukken. groet joost Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 37
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie