bgm Geplaatst Mei 21, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 21, 2007 Hallo kenners... Ik ben nieuw op deze site en hoopte dat jullie me kunnen helpen. Ik gebruikte tot voor kort de nieuwsgroepen-software van FTDv3.7.3 en om te downloaden Newsbin V5. Ik heb ivm een aantal totaal andere problemen een tijdje terug mijn gehele C-schijf geformatteerd en alle programma's opnieuw op mijn computer gezet. Eigenlijk zijn daarmee alle problemen verholpen (hoera), ware het niet dat zich vanaf toen een nieuw probleem voordeed: Als ik nu een NZB-bestand opsla op mijn computer wordt dit aangegeven met een icoontje welke aangeeft dat de computer niet weet met welk programma het geopend dient te worden. Ook als ik daarbij dan handmatig kies voor Newsbin blijft dit icoontje staan en zegt 'ie dat het bestand niet te openen is. Alle software van Newsbin eraf gooien, updaten en opnieuw erop zetten heeft ook niet geholpen. Weet iemand waar dit aan ligt en wat ik hieraan kan doen...? Alvast HARTSTIKKE bedankt voor de te nemen moeite om te antwoorden! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Wesley Geplaatst Mei 22, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Mei 22, 2007 En als je nou de nzb opent via newsbin? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie