Spring naar bijdragen

TomTom bestanden gedownload

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  21
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb net voor de TomTom de kaart van spanje en portugal gedownload, maar nou weet ik niet hoe ik ze op het navigatiesysteem meot krijgen (is niet van mij, ik heb het voor de vriend van me moeder gedownload). Het systeem is ingebouwd in de auto. het waren allemaal loss bestanden, die heb ik in een map uitgepakt, maar wat nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 21
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Je hebt tomtom mappen gedownload, maar die wil je gaan gebruiken voor een ingebouwd navi systeem?? Is dit een tomtom systeem?? Meestal maakt een ingebouwd systeem gebruik van een cd/dvd. En maakt geen gebruik van tomtom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  21

ik geloof niet dat het speciale tomtom mappen zijn, het heet gewoon Map spain+portugal en het zijn .dat bestanden. (ik noem alle navigatiesystemen tomtom.) Maar moet ik gewoon die map met die bestanden op dvd/cd zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 21

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hallo Mick,

Het is met navigatie CD's zo dat het meestal maar voor een paar type's auto's is gemaakt tenzij je TomTom hebt. Als je een ingebouwde navigatie hebt, die niet van tom tom is werkt het dus niet..

Voor de rest, is het waarschijnelijk een image file (.iso) en die moet je inderdaad branden op een DVD..

Groetjes,

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

wat voor een merk auto is het?? meestal als je daar opzoekt kom je vaak wel de goede dvds tegen voor in die systemen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

ja of kijk naar de naam en type van het navigatie systeem, bv VDO Dayton of Pioneer.

dan weet je zeker dat je de goede software hebt.

een waarschuwing van mijn zijde: stop niet zomaar willekeurige software in een navigatiesysteem.

het kan wel eens zo zijn dat het systeem van slag raakt en dat zijn dure grapjes :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...