sep Geplaatst Mei 19, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 19, 2007 Wie weeet waar je zooon programma kunt downloaden,,waar je bij Gta San andreas autoos kunt verwisselen,,,zeg maar: een auto (die al in het spel zit) verwisselen met een nieuwe auto die jij in het spel wilt hebben,,, dat programma bestaat,,maar ik weet niet waar je het kan vinden,, Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
Gast jezus Geplaatst Mei 19, 2007 Delen Geplaatst Mei 19, 2007 misschien even googlen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
sep Geplaatst Mei 20, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 20, 2007 Daar heb ik veel aan joh Zeg dan niks,,als je geen zinnige informatie hebt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
Robin Geplaatst Mei 20, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 20, 2007 Laten we 't even leuk houden.. ! Daantje bedoeld het alleen maar goed, en in je eerste post staat ook niet duidelijk vermeld of je al wel of niet zelf stappen hebt ondernomen. Het eerste wat ik zou doen is ook even googlen. Ik heb zoals daantje zij even gegoogld, en kom op 6 sites waar je san andreas mee kan "modden" www.gta.gamigo.de www.gtagarage.com www.gtagames.nl www.thegtaplace.com www.gta3.net www.gtasafiles.com Dus wat dat betreft zou ik daan niet zo afsnauwen, maar hem eerder dankbaar zijn dat hij UBERHAUPT mee denkt.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
XfanX Geplaatst Mei 20, 2007 Bijdragen: 87 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Mei 20, 2007 Dan moet je een IMGTOOL.exe hebben, maar bedenk wel dat het meer werk is dan alleen in IMGTOOL ff replacen, vaak word er in de map die je gedownload hebt een paar "scriptjes" meegeleverd met daarin info die je in de originele scripts moet zetten, ik heb er vrij vaak problemen mee gehad, dus een aanrader is om eerst een backup te maken, en als je er een paar auto's in hebt, en alles werkt prima, weer een backupje maken, anders moet je steeds alles weer replacen. Succes, XfanX Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 87
sep Geplaatst Mei 20, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 20, 2007 aan daantje: je lijkt mijn pa wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
Michiel Geplaatst Mei 20, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 20, 2007 de vraag lijkt mij voldoende beantwoord door de enthousiaste members en moderators O0. soms is het handig om meerdere reacties af te wachten ipv gelijk op de 1e reactie te reageren. om verdere discussie te voorkomen een slotje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie