hazard Geplaatst Mei 18, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 18, 2007 hallo, ik heb een probleem met command & conquer: Generals en de expansion zero hour, elke keer dat ik hem opstart geeft hij de foutmelding dat ik geen directX 8.1 of hoger heb en/of mijn computer het spel niet aankan. Geen van beide is het geval want ik heb op srtest gekeken en ik heb de nieuwste directX en mijn videokaart kan het makkelijk aan. nu is mijn vraag wat het dan kan zijn dat dit veroorzaakt want ik kreeg het pas nadat het spel opeens vastliep. alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Dusszz Geplaatst Mei 18, 2007 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 Opnieuw instaleren doet soms wonderen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie