ben1203 Geplaatst Mei 18, 2007 Bijdragen: 102 Waardering: 1 Prestatiepunten: 472 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/18/06 Status: Offline Actief: Oktober 5, 2022 Leeftijd: 38 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 Hey it's me again! ik heb een mega vervelend probleem ik heb mezelf juist windows vista ultimate aangeschaft en geïnstalleerd. Maar nu heb ik een probleem met men gebruikers account! Ik ben blijkbaar niet aangemeld als hoofdadministrator en kan ik niets downloaden en installeren. Ik zou echt niet weten wat ik heb gedaan, heb gewoon de stappen gevolgd van de installatie en that's it! Als iemand ietsje weet hoe ik dat kan oplossen let me know! En Jullie zijn natuurlijk bedankt op voorhand!! Greets Ben Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 102
kaasbroodje Geplaatst Mei 18, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 als je meerdere accounts op je pc heb staan moet je kijken wie wel die rechten heeft van af daar kan je het aanpassen. als je maar 1 account heb zou ik het niet weten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Michiel Geplaatst Mei 18, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 in vele versie van vista is alleen een user account met beperkte rechten beschikbaar. dit is gedaan uit veiligheidsoverweging. zo komen er geen vervelende programma's etc op je pc. eveneens is het lastig want je kunt niets. om wel wat te kunnen dien je adminstrator rechten te hebben. deze handleiding geeft aan hoe dit in te stellen: http://www.websonic.nl/pctips/windowsvista/vista_administratoraccounterughalen.php Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Erwin. Geplaatst Mei 18, 2007 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 je kan ook dit doen 2.Start de computer opnieuw op in veilige modus(voordat je het windows scherm krijgt op F8 drukken, veilige modus selecteren en een enter) 3.Ga naar Start> Computer> C:> Windows> System32> Licencing> Pkeyconfig en geef een rechter muisklik op Pkeyconfig. 4.Ga naar het tabblad beveiliging> Geavanceerd> Tabblad Eigenaar> Bewerken> Selecteer Administrator en klik op OK> OK> OK> (Echt scherm volledig sluiten!) 5.Geef opnieuw een rechtermuisklik op Pkeyconfig> Eigenschappen> Beveiliging> Geavanceerd> Bewerken> Selecteer Administrator> Bewerken> Klik bij volledig beheer op toestaan> OK> OK> Ja> OK> OK. dan kun je je eigen account selecteren en alle rechten geven Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
ben1203 Geplaatst Mei 20, 2007 Bijdragen: 102 Waardering: 1 Prestatiepunten: 472 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/18/06 Status: Offline Actief: Oktober 5, 2022 Leeftijd: 38 Auteur Delen Geplaatst Mei 20, 2007 Hey, Bedankt voor jullie reacties en het probleem is opgelost O0. Greets Ben Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 102
Michiel Geplaatst Mei 20, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 20, 2007 graag gedaan slotje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie