Julien Geplaatst Mei 18, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 ben ik weer met een vraag.. (houdt ook nooit op..) maar ik heb dus half past dead 2 gedownload en hij moet zo goed zijn hoor ik.. dus ik kan niet wachten met branden .. maar dat gaat em niet worden. ik brand met het gratis programma cdburnerXP pro. hiermee kan je gewoon ISO bestanden mee branden. ik doe het hier zo vaak mee.. maar nu wil ik deze film branden maar dat doet ie niet.. ik krijg geen melding ofzo.. maar ik krijg heel de film niet in de lijst te zien om te branden. dit zijn de bestanden (denk zelf dat ik iets moet doen met het BIN bestand.) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Gast Dusszz Geplaatst Mei 18, 2007 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 Ik heb even gegoogeld, en er staat dat je het bin bestand eerst moet omzetten naar een iso file (dat kan met dit programma) en vervolgens zou je het moeten kunnen branden. Greetz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst Mei 18, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 kan denk gewoon met imgburn http://www.imgburn.com/index.php?act=download Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Michiel Geplaatst Mei 18, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 Ik heb even gegoogeld, en er staat dat je het bin bestand eerst moet omzetten naar een iso file (dat kan met dit programma) en vervolgens zou je het moeten kunnen branden. Greetz idd met het programma dat je gebruikt kun je bin bestanden omzetten naar iso en deze vervolgens branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Julien Geplaatst Mei 18, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Mei 18, 2007 bedankt allemaal .. ik zat net op me werk dus kon niet antwoorden .. maar dusszz, ik zou dus niet weten hoe ik het moet omzetten met dat programma.. en kaasbroodje, ik zou ook niet weten hoe dat moet met dat programmatje.. dus mischien zou iemand het mij kunnen uitleggen? b.v.d. julien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Michiel Geplaatst Mei 18, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 weet het ook niet exact en de diverse handleidingen zijn best vaag. een ander handig programma om een bin bestand om te zetten naar iso is bin2iso: http://www.weethet.nl/dutch/cdrw_bintoiso.php je vind op deze site tevens een stappenplan hoe je te werk moet gaan. ondertussen zoek ik ook nog wel even verder hoe je het kunt doen met cdburnerxp pro. je kunt iig nu verder O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Julien Geplaatst Mei 18, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Mei 18, 2007 heeel erg bedankt michiel.. k kijk eerst of het hier mee lukt en anders hoor je het nog wel.. maar ik ga nu maar eens naar bed.. moet morge weer vroeg eruit om te werken. groeten julien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Michiel Geplaatst Mei 18, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 we horen het wel. sterkte met werken O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Julien Geplaatst Mei 19, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Mei 19, 2007 nog bedankt:) valt niet mee op zaterdag werken maar ik heb het omgezet via die handleiding en is helemaal gelukt.. maar ik denk zelf dat er toch iets is fout gegaan.. hij was binnen 20 sec klaar.. en dan heeft die heel mooi een iso bestand ervan gemaakt alleen het beeld is niet zo mooi.. dit is een screenshot uit de film.. zo gaat het de hele film door.. of ik heb iets verkeerds gedaan of verkeerd gedownload.. maar k denk het eerste, want ik download nu uit nieuwsgroepen, al heel veel films binnen gehaald en nog geen 1 was slecht.. dus dan zou dit de eerste moeten zijn. alvast bedankt, Julien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Michiel Geplaatst Mei 19, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 19, 2007 dat is idd niet goed. we gaan het volgende proberen: - download en installeer isobuster: http://www.smart-projects.net/nl/isobusterdownload.php - tijdens de installatie iso/ cue/ img/ bin/ nrg aanvinken - verder gaan met de installatie - na de installatie op open file klikken - het bin bestand selecteren - isobuster gaat nu je bin bestand ophalen - daarna krijg je links en rechts een venster en rechts staan de mappen audio en video TS mappen - de map video TS slepen of kopieren naar de map waar ook het bin bestand in staat - daarna kun je de map video TS branden met dvdshrink of nero Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Julien Geplaatst Mei 26, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Mei 26, 2007 bedankt michiel (en sorry voor de late reactie.. had er ff geen zin meer in) het is helemaal gelukt.. alleen ik zie nergens een videoTS map staan.. ik zie deze 5 mappen staan .. als je wilt kan ik van alle 5 even een screen shot maken.. zelf dacht ik dat ik deze nodig had. de MPG file.. groeten Julien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie