Gast pubel Geplaatst Mei 18, 2007 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 Ik heb nu half life 2 gedownload en heb nu allemaal .rar bestanden. Ze zijn allemaal 48.829 kb groot. Moet ik dat allemaal gaan uitpakken? En als ik dat heb gedaan hoe zet ik het dan op dvd? Ik heb hem nu uitgepakt en de volgende bestanden staan er: Gr, Michael Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Mei 18, 2007 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 Kijk even naar deze handleiding --> http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,14523.0 Dan kom je er vast wel uit!! succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast pubel Geplaatst Mei 18, 2007 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 Kijk even naar deze handleiding --> http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,14523.0 Dan kom je er vast wel uit!! succes Ik heb ff gekeken en dat heb ik gedaan. Toen zijn er een aantal mappen bijgekomen: Degene na UNrar zijn er allemaal bijgekomen en welk moet ik dan branden op cd dvd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Mei 18, 2007 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 Je hebt alleen het eerste rar bestandje uitgepakt?? Als je dan allemaal losse bestanden krijgt, moet je eerst ff scannen op virussen enzo en dan gewoon alles(de bestanden die er gekomen zijn) op een dvd branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast pubel Geplaatst Mei 18, 2007 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 Ah ok bedankat O0 Ik kan hem zo ook al spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Mei 18, 2007 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 Ah ok bedankat O0 Ik kan hem zo ook al spelen Oke mooi!! Veel plezier!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
..speedfreak.. Geplaatst Mei 22, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Delen Geplaatst Mei 22, 2007 je kunt makkelijker een screenshot maken, dit doe je door op de print screen sysrq knop te drukken op je toetsenbord boven insert, (helemaal boven bij de pijltjes) vervolgens ga je naar bijv. paint, of makkelijker een foto programma, daar kun je hem plakken als nieuwe afbeelding, je kunt eruit knippen wat je nodig hebt en klaar is kees ( het is maar een tip ) O0 groetjes, speedfreak Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
mohammedb Geplaatst Mei 22, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Mei 22, 2007 Vraag opgelost O0 Slotje ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
Robin Geplaatst Mei 22, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 22, 2007 Dankje voor de opmerking, maar is niet nodig hoor Jelmer De moderators komen van zelf wel langs de topics die gesloten kunnen worden.. Slotje dus ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie