nyqytha Geplaatst Mei 17, 2007 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 17, 2007 Geen idee waar ik deze tip kan plaatsen zet hem hier zodat hij indien nodig verplaats kan worden kijk eens op GIVEAWAYOFFTHEDAY als je je aanmeld krijg je dagelijks een mailtje zodat je een GRATIS software en/of game kan downloaden {kan ook zonder aanmelden dan moet je zelf dagelijks kijken} let op je moet je download de zelfde dag activeren anders werkt de link niet meer ik weet niet of er meer van dat soort sites zijn tips zijn altijd welkom Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Gast jezus Geplaatst Mei 18, 2007 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 het zijn alleen niet de meest bekende games en software :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Wesley Geplaatst Mei 18, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Mei 18, 2007 Ik kan al elke dag gratis downloaden ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
kaasbroodje Geplaatst Mei 19, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Mei 19, 2007 bitorrent is je vriend gaat stuk makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Michiel Geplaatst Mei 19, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 19, 2007 voordat hier een hele lijst ontstaat van programma's waarmee je gratis kunt downloaden, een slotje... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie