beuken Geplaatst Mei 15, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/03/07 Status: Offline Actief: April 24, 2012 Delen Geplaatst Mei 15, 2007 Wie oh wie kan mij helpen ik heb de leuke film cars gedownload, niets mis mee... Maar nu heb ik heb gebrand en nu heb ik wel beeld, maar een akelig krakend geluid. terwijl als ik het bestand met div. afspelers ( Nero,vlc mediaplayer) krijg ik wel geluid. Hoe kan ik dit geluid nu ook met het beeld meebranden?? :-\ Wie oh wie? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Michiel Geplaatst Mei 15, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 15, 2007 welke extensie heeft je film? bv: - avi - vts - divx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
beuken Geplaatst Mei 16, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/03/07 Status: Offline Actief: April 24, 2012 Auteur Delen Geplaatst Mei 16, 2007 Als ik het goed begrijp heb ik een Video_TS extensie.???... :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Michiel Geplaatst Mei 16, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 16, 2007 dat kan. als het goed is heb je dan een aantal van die vts bestanden die gezamelijk in de map video TS zitten. wat je kunt proberen is het volgende: - download en installeer dvdshrink (http://www.download-dvdshrink.org/?gclid=CLeD4PylkowCFSQHEgodSBQ-dA) - open dvdshrink - klik op open file - selecteer de map video TS - klik op ok - dvdshrink gaat nu encoderen (duurt een paar minuten) - daarna krijg je een venster met alle gegevens van de film - klik op back up, zorg ervoor dat je brandstation als doelmap aangewezen is - de rest (tabbladen) staat automatisch goed - klik op ok - op een gegeven moment vraagt dvdshrink om een lege dvd in te voeren - deze invoeren - dvdshrink gaat nu mbv nero de film branden ik hoop dat het nu lukt, succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
beuken Geplaatst Mei 16, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/03/07 Status: Offline Actief: April 24, 2012 Auteur Delen Geplaatst Mei 16, 2007 ga het proberen, hoop dat het lukt... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
beuken Geplaatst Mei 16, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/03/07 Status: Offline Actief: April 24, 2012 Auteur Delen Geplaatst Mei 16, 2007 kan dit ook met dvd shrink 3.2? ben misschien wat knieperig, maar dan hoef ik niet te betalen... :. heb het al 1 keer geprobeerd met dvd shrink 3.2. Alles gaat goed tot ik de backup wil maken en dan zegt de computer dat hij niet door kan gaan there's not enough space on the target drive.. , wat is de target drive??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Michiel Geplaatst Mei 16, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 16, 2007 ja, daar kan het ook mee en idd betalen doen we niet aan target device is de schijf waar je bestand naar toe moet. waarschijnlijk heb je nu je harde schijf als target device/ doelmap aangewezen. nadat dvdshrink heeft gencodeerd krijg je het venster waar je de target device kunt aanwijzen. dit moet de schijf zijn van je brandstation, bv E: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
beuken Geplaatst Mei 16, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/03/07 Status: Offline Actief: April 24, 2012 Auteur Delen Geplaatst Mei 16, 2007 Helaas werkt het niet... ik kom tot de ontdekking dat het bestand een iso image bestand is, ik had hem al met winrar gedaan, en kreeg een video_ts en een audio_ts? Kan dit nog goed komen?? :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Michiel Geplaatst Mei 16, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 16, 2007 ja, dat komt goed. de map video TS sleep (kopieer) je naar de map waar ook de iso file in zit. je kunt dan de map video TS in dvd shrink laden. een ander goed, en gratis, programma om te gebruiken is isobuster: http://www.downen.nl/download/isobuster.php - het programma downloaden en installeren - tijdens de installatie kun je aangeven met welke extensies je het programma wilt associeren. - vink img/ iso/ bin/ cue/ nrg aan - vervolg de installatie - na de installatie en het starten klik je op bestand - daarna zoek je het iso bestand op - in het venster zie je nu links de iso staan en rechts wat er in het iso bestand zit: audio en video TS mappen - de map video TS kopieren of slepen naar de map waar het iso bestand ook in zit - daarna met dvdshrink de map video TS branden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
beuken Geplaatst Mei 16, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/03/07 Status: Offline Actief: April 24, 2012 Auteur Delen Geplaatst Mei 16, 2007 JAAAA, Het is me allemaal gelukt!!!! O0 Wil je hierbij heel erg bedanken!!! Wauw... Zullen de kids heel leuk vinden... Nogmaals bedankt!! Trouwens de site is ook heel mooi geworden... ziet er heel profesioneel uit zo!!! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Michiel Geplaatst Mei 16, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 16, 2007 nou, veel plezier met je film(s) O0 en graag gedaan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie