Spring naar bijdragen

videoclips branden op DVD

Gast stranger10

Aanbevolen reactie

Hallo mensen,

Ik heb de laatste tijd veel videoclips gedownload van het internet en nu wil ik ze gaan branden op dvd. Ik heb clips in .mpeg, .mpg en .avi-formaat. Ik brand altijd films met Nero Vision Express. Maar als ik deze clips wil gaan branden, blijft ie halverwege hangen. Nu dacht ik eerst dat het kwam omdat ze allemaal in verschillend formaat waren, dus heb ik ze geconverteerd met VSODivxtoDVD, maar toen had ik geen geluid meer. Nu weet ik niet meer hoe ik verder moet. Wie kan me helpen????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25040
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Welke foutmelding krijg je precies? :ermm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

daar lukt het idd mee, maar als ik dan de gratis versie download, heb ik dan irritante reclameblokje midden in beeld staan...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

moet je ff de (goede versie) downloaden met bijv. nieuwsgroepen.

of met je andere favo download programma.

dan zit er zo\'n crackjuh bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...