Gast erik_gek Geplaatst Mei 13, 2007 Delen Geplaatst Mei 13, 2007 ik heb een samsung yp k5 en daarop wil ik zelf een map aanmaken om daar me muziek in te doen. weet iemand hoe ik handmatig albums kan aanmaken op deze mp3 speler Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst Mei 13, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Mei 13, 2007 bij mij ouwe moest je dan gewoon je mp3 aansluiten op je pc en dan vervolgens gewoon een map maken op de schijf van je mp3 speler. weet alleen niet of dat bij jouw mp3 ook kan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Gast erik_gek Geplaatst Mei 13, 2007 Delen Geplaatst Mei 13, 2007 heb ik al geprobeerd maar lukte niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie