justified Geplaatst Mei 12, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 12, 2007 zo dat wou ik effe kwijt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Robin Geplaatst Mei 12, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 12, 2007 Haha, nou mooi ! Ik vind 't ook super, vandaar dat ik er ook een handleiding over wou maken. Eerst deed ik 't altijd met VirturalDub, maar dat was heel onhandig enzo, dit is 10x makkelijker ! Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Michiel Geplaatst Mei 12, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 12, 2007 dat klopt als het je alleen te doen is om en film van ondertitel te voorzien en branden. wat wel zo is is dat virtualdub ong 20.000 opties heeft om je film te dubben. ik noem bv helderheid/ contrast/ frames bijstellen/ audiostromen verbeteren of aanpassen etc. de meeste mensen gaat het om ondertitelen en branden vandaar dat virtualdub als lastig wordt ervaren. dat snap ik want dat had ik ook. wat wel leuk is om je, wanneer je dat wilt, meer te verdiepen in virtualdub en dan kom erachter dat er nog veel meer mogelijk is... alles specifiek om je avi file te verbeteren.e virtualdub is (de naam zegt het al) een programma om te dubben en convertx2dvd is (en de naam zegt het al) een programma om verschillende file extensies om te zetten/ converteren naar een dvd file. ik ben het wel eens met het onderwerp van dit topic: convertx2dvd is idd top. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie