delanox Geplaatst Mei 10, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 10, 2007 ik heb een virus op mijn computer maar nu zijn mijn downloads op bitcomet best ver nu is mijn vraag als ik nou bijv die incomplete torrents opsla op mijn externe harde schijf heb ik ze dan gewoon nog dat ik ze weer aan kan zetten als ik windows erop nieuw op heb gezet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
rhiemstra Geplaatst Mei 11, 2007 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 11, 2007 ja dat is gewoon mogelijk alleen je kan het beste de torrent er ook bij zetten en als ie vraagt om hem ergens op te slaan dan sla je hem op in de map waar jij je incomplete download hebt staan dus jij hebt hem in d:/download/fifa 2007 dan selecteer jij de map d:/download en dan gaat hij het nacheken en dan loopt die gewoon door vanwaarvan jij al hebt gedwonload je moet niet d:/download/fifa 2007 want dan maakt hij daarin een mapje aan met fifa 2007 en dan begint hij opnieuw Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
delanox Geplaatst Mei 11, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 11, 2007 shit jah ik mocht de ecterne harde schijf van me broer nie lenen omdat dan mischien iets mee zou gebeuren ik had allemaal spyware op me comp enzo en trojans al die rotzooi ik heb hem gewoon opnieuw geinstalleerd maar tog bedankt ik zal het omthouden voor de volgende keer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst Mei 11, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Mei 11, 2007 als je veel last van dat soort zooi heb raad ik je aan om firefox te gebruiken in plaats van internet explorer en hitman pro te downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
rhiemstra Geplaatst Mei 12, 2007 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 12, 2007 hitman pro is niet zon goed programma dan dat het lijkt er is veel commentaar op http://www.hijackthis.nl/computerschoonmaken.html gebruik deze link maar eens dan is je computer snel schoon zoek maar eens op google naar hitman pro het programma zuigt en dat is mijn mening je kan beter gewoon die handleiding volgens Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
kaasbroodje Geplaatst Mei 13, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Mei 13, 2007 hitman pro is niet zon goed programma dan dat het lijkt er is veel commentaar op http://www.hijackthis.nl/computerschoonmaken.html gebruik deze link maar eens dan is je computer snel schoon zoek maar eens op google naar hitman pro het programma zuigt en dat is mijn mening je kan beter gewoon die handleiding volgens ik gebruik het nu 1 jaar en heb echt nergens last van. het enige wat kut is is dat het lang duurt voor je klaar ben met scannen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
delanox Geplaatst Mei 21, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 21, 2007 ik zal firefox is proberen hitman pro kende ik al Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst Mei 21, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Mei 21, 2007 dat is slim van je gebruik het nu 1 jaar lang virus vrij Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie