Spring naar bijdragen

Geluid valt soms 1 sec weg.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ok, even wat ik gebruik:

Winavi Video Converter 7.6

K-lite codec pack etc.

De films die ik heb zet ik om met winavi en heb staan dat hij ze automatisch voor kiest voor NTSC of PAL. Ik speel mijn DVD's af met de PS3 aangesloten via HDMI op een HDTV. Nu is het zo dat ik ook mijn geconverteerde films via winavi en gebrand op een dvdtje met Nero express 6 graag erop wil zien zonder dat het geluid even wegvalt in een seconde. Op de Bose 3-2-1 systeem geeft hij af en toe een stotter op het beeld. Dus om de 15 minuten lijkt het wel. Erg vervelend.

Iemand tips ervoor? of heeft iemand de juiste instellingen voor mij?

Ik wil namelijk voortaan de DVD's gewoon zonder probleempjes bekijken.

Bedankt alvast,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 29
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1191
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Zo te lezen ligt het zeker niet aan de audio en video apparatuur en misschien ook weer wel.

Dat klinkt een beetje tegenstrijdig maar kan wel het probleem zijn.

Hoe bedoel ik dat;

De apparatuur waar je mee afspeeld is het nieuwste dat je kunt krijgen; helder beeld en super geluid.

Maarrrr niet vergeten dat je de film van het internet hebt en ook nog geconverteerd en dat betekend altijd een beetje verlies van kwaliteit, dat valt met veel apparatuur niet eens op maar met de set die jij beschrijft hoor je in een actiefilm op de achtergrond het maken van een spinnenweb nog.

Dat betekend dat elk foutje in je download extra zichtbaar en hoorbaar wordt.

Vervelend, maar bijna niet te vermijden.

Probeer eens via nieuwsgroepen te downloaden (daar is vaak de kwaliteit een stuk beter) het is wel wat lastiger maar daar is vast wel een handleiding voor...http://www.duken.nl/content/view/390/2/

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Bijdragen:  29

Nope, heeft er niks mee te maken. ( Het lag volgens mij alleen aan die Taxi 4 dvd. Want andere speelt hij weer wel perfect af. )

Taxi 4 was het probleem op de PS3, Taxi 2 niet, want die deed het goed en probleemloos.

Die stotter op de Bose ligt aan de DVD/AVI en codec en de convert van Winavi.

Sinds nu ik een ander programma gebruik, werkt het volgens mij beter maar dat hoor je nog wel een keer ( Als ik de film afkijk met een nieuw dvd'tje )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 29

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

welk programma gebruik je nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...