justified Geplaatst Mei 8, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 8, 2007 ik ben bezig met films aan het convertreren en ik krijg oppeens dit bericht die in het geel is beschreven: P-SDT buffer Underflow 1 times, 1721 bytes peak wie kan me vertellen wat dit betekent? deze bericht heeft toch geen effect op mijn films die ik straks op dvd ga branden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Michiel Geplaatst Mei 8, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 8, 2007 met welk programma converteer je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
justified Geplaatst Mei 8, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 8, 2007 met welk programma converteer je? met Convertxtodvd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Michiel Geplaatst Mei 8, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 8, 2007 volgens mij heeft dat betrekking op een voorval tijdens het converteren. is dat allemaal wel gelukt? maw het programma is niet gestopt toch? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
justified Geplaatst Mei 8, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 8, 2007 volgens mij heeft dat betrekking op een voorval tijdens het converteren. is dat allemaal wel gelukt? maw het programma is niet gestopt toch? jaah alles is perfect gelukt hoor, maar de kwaliteit van de film is wel minder is een beetje wazig af en toe??? komt denk ik door het convertereren, ik ga andere keer proberen met Nero, misschien dat nero dan een betere kwaliteit levert met branden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Michiel Geplaatst Mei 9, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 9, 2007 ok, gelukkig dan maar. de melding verwijst naar een probleempje tijdens het convertern. dit probleem was echter niet groot genoeg om het converteren te stoppen. het maakt btw niet uit met welk programma je converteert, de kwaliteit zal altijd iets achteruit gaan. probeer het eens met nero, misschien is er verschil. succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie