Remco Geplaatst Mei 7, 2007 Bijdragen: 27 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 7, 2007 Ik heb spiderman 3 gedownload en de instalatie gaat goed. Mijn computer kan het spel hebben, maar als ik een crack plaats dan doet het spel hjet niet. Ik heb elke crack van gamecopywolrd en megagames.com geprobeerd en ze doen het allemaal niet. Heeft iemand een idee hoe dat komt of hebben jullie nog een site met cracks die ik kan proberen? Alvast bedankt Remco Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 27
kaasbroodje Geplaatst Mei 7, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Mei 7, 2007 krijg je een foutmelding als je het spel wil spelen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Remco Geplaatst Mei 7, 2007 Bijdragen: 27 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 7, 2007 ja, hij start op en dan krijg je een zwart schermpje linksboven en dan komt er of ik het rapport wil verzenden ( je weet wel als je een foutmelding krijg dan daarna kan je het rapport verzenden) maar ik krijg geen foutmelding Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 27
Eagles Geplaatst Mei 8, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 8, 2007 klinkt mij als een scam, ik zou een nieuwe download aanraden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Remco Geplaatst Mei 8, 2007 Bijdragen: 27 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 8, 2007 ok ben ik al aan het doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 27
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie