justified Geplaatst Mei 7, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 7, 2007 Met ConvertXtoDVD 2.1 kunnen filmbestanden in onder andere DivX-, XviD-, mov-, vob-, mpeg-, mpeg4-, avi- en wmv-, wmv3- en hdtv-formaat worden geconverteerd naar het dvd-formaat, zodat het beeldmateriaal op een stand-alone dvd-speler worden bekeken. Ideaal is ConvertXtoDVD dus om je favoriete series of speelfilms in de huiskamer af te spelen in plaats van deze op de computer te bekijken. Deze informatie wat je hierboven leest heb ik van een site, ik zie dat er veel dingen mogelijk zijn met Convertxtodvd, maar mijn vraag kan convertxtodvd ook Ac3 bestanden convertreren, ik heb veel ac3 films op me computer, ac3 bestanden zijn films die zonder geluid zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
justified Geplaatst Mei 7, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 7, 2007 Deze films kan ik wel op me computer afspelen met geluid, want ik heb een Codec gedownload (AC3) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Robin Geplaatst Mei 7, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 7, 2007 Je zou 't is kunnen uit proberen.. :buck: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Eagles Geplaatst Mei 7, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 7, 2007 AC3 is toch een geluidsbestand volgens mij heb je films zonder geluid omdat je niet de juiste codec hebt!!!!! download k-lite codec pack of probeer ze af te spelen met vlc media player ac3 is een 5kanalen (surround) geluidsbestand, je kunt dit ook omzetten naar wav zie hier -->http://www.weethet.nl/dutch/audio_ac3_to_wav.php Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Michiel Geplaatst Mei 7, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 7, 2007 klopt. AC3 zegt alleen iets over de geluidstroom die bij je film zit. AC3 bevat 5.1 surround geluid evt met Dts. de film zelf heeft waarschijnlijk een andere extensie zoals avi, mpef oid. wanneer dit het geval is kun je de film dus hoogstwaarschijnlijk omzetten mbv convertx2dvd je kunt de film in Gspot laden en hier kun je dan alle info over de film en de gebruikte codecs terugvinden. Gspot: http://www.headbands.com/gspot/download.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Eagles Geplaatst Mei 8, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 8, 2007 je zou die gewoon moeten kunnen branden volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie