Spring naar bijdragen

Splinter Cell Double Agent

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Een hele goeie middag, ik zit hier natuurlijk met een probleem, ik heb splinter cell double agent gedownload voor de computer en ik kreeg een winzip bestand die ik vervolgens heb uitgepakt en geplaatst bij mijn programm files en toen kreeg ik daar een map die je normaal krijgt als je het spel al geïnstalleerd hebt, en dus druk ik op het programma icoontje en krijg ik een menu met single player multiplayer credits en exit dus gewoon normaal dan druk ik op single player en krijg ik een bericht met : Must Check en dan kan ik alleen op oke drukken en dan krijg ik deze foutmelding: This Application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the Application suppurt team for more information. Kan iemand mij helpen? Bvd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 8
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

van welke site heb je het gedownload ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

via azureus de torrent kwam van www.torrentreactor.net

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 8

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

de kans is groot dat het een nep bestand is het enige wat je kan proberen is opnieuw instaleren met een andere crack

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

nee was het niet, hij doet het al lag aan directx die moest even geupdate worden, maar nu doet single player het wel, maar als ik op multiplayer klik gaat het scherm weg en gebeurt er niks, kan iemand mij daarmee helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 8

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...