Spring naar bijdragen

Azureus NAT Fout


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03/09/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  36

Hoi mensen,

ik heb bij Azureus een poort opengezet en ook in mijn Firewalls. Azureus heeft het op zich goed gedaan totdat mijn Internetkabel gedeeld werd in 2 kabels en mijn IP enz. die ik allemaal goed had ingesteld waren nu niet meer goed.

Mijn IP is ook erg veranderd en de smiley blijft maar geel in Azureus...

Kan iemand me alsjeblieft helpen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 32
  • Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/25/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

http://www.zyxel.nl/support/z021.html moet je hier kijke voor je static ip
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03/09/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  36

Ja dat heb ik gedaan met portforward.com... ik heb een Static IP opgezet maar dat deed ie dus niet want toen had ik geen internet meer. Toen probeerde ik een andere en toen deed de internet het weer alleen maakte het niks uit voor de NAT Fout... ook had ik alles op http://10.0.0.138 veranderd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 32

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/25/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

wat is dit http://10.0.0.138 als ik het aanklik gebeurt er niks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03/09/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  36

Dat is mijn IP dan kan ik in mijn router de poorten openzetten...

Ik denk dat jij een ander IP hebt, 10.0.0.138 is toch wel wat de meesten hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 32

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/25/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

heb je ook al geprobeert met andere poorten??

die van mij is anders ik heb 192.168.2.1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03/09/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  36

Ja ik heb 2 verschillende poorten nu veranderd naar 192.168.2.101 omdat dat mijn nieuwe IP was. Poorten opgezet in router en firewall en de goede poort in Azureus ingevuld maar nog steeds een NAT fout. Er staat firewalled...

Ik snap er echt niks meer van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 32

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/25/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

heb je ook gekeken naar je firewal van windows of norton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03/09/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  36

Ja, Windows Firewall staan de poorten open en Norton heb ik uigeschakeld en ook uitzonderingen erin gezet. Ik vind het raar dat het nu ineens fout gaat sinds die kabel is gedeeld...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 32

  • Bijdragen:  1191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/06/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi

Even om wat verwarring te voorkomen;

192.168.2.1 en 10.0.0.138 zijn geen poorten maar adressen van je router. Daarmee kom je dus rechtstreeks in je router en daar kun je dan poorten openzetten (1 t/m 16000)

Als je dan voor een programma een poort wilt openzetten zul je eerst moeten weten van welke poort dit programma gebruik maakt (of er 1 moeten toewijzen) en dit getal in je router (bij NAT) moeten invullen voor de TCP en de UDP.

Gebruik voor download programma's het liefst een poort boven de 10000 (dan kan je provider het niet controlleren of tegenhouden)

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1.2k

  • Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03/09/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  36

Yep dat weet ik allemaal.

Nu is mijn NAT rondje onderin het scherm oranje...

Is wel al een verbetering...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 32

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Versie 7.19 van Calibre is uitgebracht, een essentieel opensource e-bookbeheerprogramma dat onmisbaar is voor vrijwel iedere e-readerbezitter. Dit krachtige programma biedt gebruikers de mogelijkheid om uitgebreide informatie en omslagafbeeldingen op te zoeken, e-boeken te bewerken en te converteren voor verschillende soorten e-readers. Daarnaast kan Calibre kranten, tijdschriften en nieuwsartikelen, verzameld via RSS-feeds, omzetten naar het e-bookformaat, en biedt het de optie om boeken aan te schaffen bij bekende webwinkels. Calibre is beschikbaar voor Windows, Linux en macOS. In versie 7.0 kregen gebruikers de mogelijkheid om notities toe te voegen aan auteurs en series, en werd er ondersteuning voor EPUB-audioboeken geïntroduceerd. Ook kunnen extra bestanden worden toegevoegd aan boeken, zoals alternatieve omslagafbeeldingen. Bovendien heeft Calibre nu een eigen prullenbak, die gebruiksvriendelijker is dan de standaard prullenbak van het besturingssysteem. De nieuwe update van versie 7.19 bevat tal van veranderingen en verbeteringen: **Nieuwe functies** - **E-book viewer:** De tijd die nodig is om grote EPUB-format boeken voor de eerste keer te openen is gehalveerd. Een boek van vier honderdduizend woorden opent nu in minder dan een seconde op gangbare hardware. - **PDF engine:** Verbeterde detectie van kop- en voetteksten. - Ondersteuning voor pictogrammen in zowel lichte als donkere thema's voor kolomiconen en rasterweergave-emblemen. - **Nieuwsdownloads:** Links naar lokaal beschikbare artikelen worden gemarkeerd met een middelpunt (middle-dot). - Bij het opslaan van een lay-out wordt nu ook de geometrie van het hoofdvenster opgeslagen. Deze wijziging sluit ticket: 2079784. **Bugfixes** - **Windows - Read Aloud:** Oplossing voor een sporadische crash bij het stoppen van de voorleesfunctie, wanneer de oude TTS-engine van Windows gebruikt werd. Dit lost ticket: 2080705 op. - Probleem verholpen waarbij het klikken in de tekst om de voorlezing te veranderen, leidde tot een falen van de woordvolgorde bij gebruik van de oude Windows TTS-engine. Dit behoort ook tot ticket: 2080705. - **Read Aloud:** Herstel van het probleem waarbij het lezen van grote numerieke woorden leidde tot een mislukte synchronisatie van de tekst bij sommige oudere TTS-engines. Dit oplossing betreft ticket: 2080708. - **EPUB3 metadata:** Oplossing voor het probleem waarbij het instellen van het serienummer op nul niet correct werkte. Dit betreft ticket: 2080701. - **Comic Input:** Verbeterde ondersteuning voor strips waarvan de interne bestanden controlecodes in hun bestandsnamen bevatten. Dit betreft ticket: 2081982. - **E-book viewer:** Herstel van een regressiefout die het zoeken in Japanse boeken met <ruby> tekst verstoorde. Dit betreft ticket: 2071348. - **E-book viewer:** Herstel van een regressiefout in de vorige release die de voorleesfunctie voor geselecteerde tekst verstoorde. Betreft ticket: 2080655. - **Amazon metadata plugin:** Oplossing voor het probleem waarbij downloads mislukten omdat Google zijn webcache had stopgezet. - **Cover grid:** Onderdrukt de 2px rand die Qt tekent voor de lijstweergave. Met deze update blijft Calibre zich ontwikkelen en verbeteren, waardoor het een nog waardevoller hulpmiddel is voor gebruikers van e-books.

    Googles

    Geplaatst

    Ok, dank je wel voor de info.
  • Recente prestatie

    • pdesmet heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...