Ricardinho Geplaatst Mei 5, 2007 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 5, 2007 HEy, Ik heb films gebrand met Windows DVD Maker (Windows Vista) en tot nu toe ging dat perfect. Alleen nu als ik het programma open, de film toevoeg en naar het volgende scherm wil gaan, reageert het programme niet meer en kan ik dus niet ermaa brangen. Hoe los ik dit op? Ik heb het met verschillende bestanden gedaan maar niets helpt. Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Michiel Geplaatst Mei 5, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 5, 2007 dat is vreemd. eerst wel en nu niet meer. je bedoeld met verschillende bestanden bv: mpeg, avi etc? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Ricardinho Geplaatst Mei 5, 2007 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 5, 2007 Nee het zijn allemaal avi-bestanden maar dat waren ook de bestanden die ik eerst altijd brandde.. Iemand die me hiermee kan helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Michiel Geplaatst Mei 5, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 5, 2007 mogelijk dat het ligt aan de codecs die niet meewerken ten behoeve van de conversie zie de link voor meer info en het laatste codecpack tbv dvd maker in vista link: http://www.windowsdvdmaker.com/blogs/dvdmaker/archive/2007/04/02/161.aspx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Ricardinho Geplaatst Mei 5, 2007 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 5, 2007 Die van 32 geeft een fout bij het installeren en die van 64 kan niet geinstalleerd worden bij deze versie van windows zegtie. ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Ricardinho Geplaatst Mei 5, 2007 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 5, 2007 Die van 32 is nu gelukt maar het helpt niet. Mss klopt het ook niet wat je zegt want het gebeurt volgens mij voor het converteren. Het tweede scherm is namelijk nog waar je opties kunt instellen enzo. Maar daar kom ik niet meer in Alle hulp is welkom, thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Ricardinho Geplaatst Mei 9, 2007 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 9, 2007 Iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Michiel Geplaatst Mei 9, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 9, 2007 het is maar een idee, maar soms helpt het met bepaalde software. verwijder je huidige versie en installeer dvd maker. probeer het dan nog eens. je moet dan wel een backup hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Ricardinho Geplaatst Mei 16, 2007 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 16, 2007 Kan je me simpel uitleggen hoe dat moet? Dvd brander werd namelijk geinstalleerd met windows vista en ik ben nie zo handig met computers Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Michiel Geplaatst Mei 16, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 16, 2007 dat is waar, dvd maker is een onderdeel van vista. mmm, heb je ook nero op je pc staan? of een ander brandprogramma? het komt vaak voor, wanneer er meerder brandprogramma's op dezelfde pc staan, deze met elkaar "botsen." Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Ricardinho Geplaatst Mei 17, 2007 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 17, 2007 Ja nero heb ik er ook opstaan. Hoe los ik dit op? Nero heb ik namelijk wel nodig om andere dingen te branden enzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Michiel Geplaatst Mei 17, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 17, 2007 probeer dan je film(s) te branden met nero. zolang beide programma's op je pc staan hou je waarschijnlijk het probleem. nero is een goed programma en je kunt er eveneens perfect filmbestanden mee branden. wanneer je wilt weten hoe, horen we het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Ricardinho Geplaatst Mei 17, 2007 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 17, 2007 Ik wil weten hoe Ik dacht windows DVD Brander een uniek programma was. Want met nero kan je toch niet een eigen menu maken en van avi-bestanden een dvd-film maken? of wel? Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Michiel Geplaatst Mei 17, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 17, 2007 ja hoor dat kan mbv nero vision. ook een mogelijkheid is om het programma converx2dvd te gebruiken. je avi moet wel van te voren omgezet worden naar vrs bestanden. dit kan met convertx2dvd en wanneer je nero wilt gebruiken doe je dat met divx2dvd. er zijn 2 handleidingen, 1 voor nero en 1 voor convertx2dvd: nero: http://www.duken.nl/content/view/405/5/ alleen het laatste deel. hier vind je ook de link naar divx2dvd. convertx2dvd: http://www.duken.nl/content/view/429/5/ persoonlijk raad ik convertx2dvd aan omdat je dan eigenlijk alles doet met 1 programma. het programma moet je activeren met een serial key, deze vind je onderaan de handleiding bij reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie