Gast Feyenoordfan Geplaatst Oktober 2, 2005 Delen Geplaatst Oktober 2, 2005 Hallo ik ben niet echt goed in downloaden maar ik wil een spel en dacht ik probeer het met torrent ABC maar nu is het echt heel langzaam: Download1: progress 0,1 dl speed0,0 ul speed 0,0 eta 4w 2d 25h Download 2 progress 0,2 dl speed0,5 ul speed0,0 eta 1w 4d 21h Wat Moet ik nu doen help mij Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast simondemachtige Geplaatst Oktober 2, 2005 Delen Geplaatst Oktober 2, 2005 Je kan best een torrent pakken met veel seeds en leechers. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Feyenoordfan Geplaatst Oktober 2, 2005 Delen Geplaatst Oktober 2, 2005 hoe vind ik die :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Isac Geplaatst Oktober 3, 2005 Delen Geplaatst Oktober 3, 2005 nou je kunt bijvoorbeeld beginne met een torrent site je zoekt iets op bijvoorbeeld bij torrentspy je kijkt bij seeders (s), hoe meer hoe beter. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.