Markietwo Geplaatst Mei 5, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/05/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 5, 2007 Heeejjj ik ben Mark 21 jaar uit omg Rotterdam ik heb sinds kort een nieuwe laptop en wil graag wat films/muziek/foto's downloaden en had van deze site gehoord ben er niet echt in thuis dus ga wel een beetje zoeken hoe alles werkt !!! alvast bedankt gr Mark Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Eagles Geplaatst Mei 5, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 5, 2007 Welkom Mark snuffel inderdaad maar eerst even de site door bekijk wat handleidingen voor downloaden van films adviseer ik de bitcomet handleiding een te bekijken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Michiel Geplaatst Mei 5, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 5, 2007 hallo Mark, namens mij ook van harte welkom op deze site. veel plezier met het rondsnuffelen en wanneer er vragen zijn horen we het wel van je Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Tim. Geplaatst Mei 5, 2007 Bijdragen: 709 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: December 8, 2019 Delen Geplaatst Mei 5, 2007 ook welkom ik kan je ook wel helpen met dowloaden maar die boven mij zijn er beter in;) ik kan goed helpen met flash en photoshop;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 709
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie