justified Geplaatst Mei 4, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 4, 2007 ik heb een klein probleem met Convertxdvd als ik klik op video voorbeeld dan zie ik geen Ondertitteling als ik mijn film aan het converteren ben, ik heb ondertiteling wel erbij toegevoegd, het is gewoon een Srt bestand, is ondertitteling pas zichtbaar als ik het op dvd, of moet ik het zien als ik film aan het converteren ben?? wie is er aardig om te een handje te helpen, en te kijken wat er aan de hand is! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Michiel Geplaatst Mei 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 4, 2007 niets aan de hand. bij het voorvertonen zie je inderdaad geen ondertiteling. deze is wel zichtbaar tijdens het afspelen van je film in een dvd speler O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
pjot Geplaatst Mei 30, 2007 Bijdragen: 40 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 30, 2007 hoe??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 40
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie