rspike Geplaatst Mei 2, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 2, 2007 Hoi beste mensen! Ik heb gisteren onder een .avi film ondertiteling gezet ging prima! Toen heb ik de film omgezet naar een DVD-structuur en gebrand! Dacht alles gaat prima, maar nu loopt het geluid 2 seconden achter! Dus iemand in die film trapt tegen z'n auto en 2 seconden later hoor je de trap zegmaar! Video <-> ondertiteling :: synchroon Video+ondertiteling <-> geluid :: bagger! Wat kan ik eraan doen om dit te veranderen? Het loopt blijkbaar niet helemaal synchroon! Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
rspike Geplaatst Mei 2, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 2, 2007 Problem FIXED! (mag deze wel weghalen...topic) tjuus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie