Gast Hotwheels Geplaatst Mei 1, 2007 Delen Geplaatst Mei 1, 2007 Hallo allemaal, Inderdaad, voorstellen voor de zoveelste keer ... Off-line gehaald door bange hosts, hackers, concurerende site's die een ander niks gunnen, en ook nog een paar keer bijna door ons aller hersenschim hebben we het "opgegeven" O0 ..... ..... om ons met één torrentsite bezig te houden Check Studio-ID * Een Nieuw Project * Een Nieuwe Uitdaging * Géén Hersenschimmen (Gewoon lekker gezellig ouderwets bezig zijn zonder de helaas zo vaak gewoonlijke stress) Eén team van mensen afkomstig van verschillende off-line trackers stort zich volledig op de opbouw van Studio-ID. Heb je zin om óók hieraan mee te werken ??? Meld je maar aan ... Mensen met de juiste spirit en vooral ook de juiste instelling zijn altijd welkom !!!! Voor Uploaders is deze site óók bijzonder aantrekkelijk omdat Hit & Run hier NIET toegestaan wordt. Waaghalzen kunnen het uitproberen maar dat blijft dan ook bij een éénmalige poging! Studio-ID is namelijk trots op zijn samenwerking en aso-gedrag zoals niet seeden past hier dan ook niet. Neem eens een kijkje, Je zult zien dat het de moeite waard is. Groeten en tot ziens namens: Staff Studio-ID Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst Mei 1, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 1, 2007 oeffff, een lap tekst. maar namens mij iig van harte welkom op DukeN.nl ik begrijp echter de intentie van het bericht niet helemaal. a) een mededeling dat iedereen een kijkje moet nemen op studio-ID en mogelijk mee doen? een mogelijke bijdrage leveren aan het DukeN.nl forum? nou ja, we horen het wel. in ieder geval welkom O0 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
kaasbroodje Geplaatst Mei 1, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Mei 1, 2007 aanmelde natuurlijk. heb ik ook gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Eagles Geplaatst Mei 3, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 3, 2007 een man met kennis van (torrent)zaken is altijd welkom!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Michiel Geplaatst Mei 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 4, 2007 aanmelde natuurlijk. heb ik ook gedaan ja kaasbroodje dat snap ik ook wel :-[, toch is het handig om in dat geval wat meer info over jezelf te verstrekken en niet over een site. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Michiel Geplaatst Mei 5, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 5, 2007 Helemaal duidelijk. Wel handig om dit dus in het juiste topic te doen Dat voorkomt mogelijke verwarring. In ieder geval ruime ervaring, dus zoals ik in mijn eerste reactie al aan heb gegeven: welkom O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Eagles Geplaatst Mei 8, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 8, 2007 geld doneren aan een opbouwende site is wel heel erg riscy :buck: je kunt beter eerst een site opbouwen zoals duken en dan pas ergens een sponsor nemen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Eagles Geplaatst Mei 8, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 8, 2007 sorry huisregel 12 12. De mogelijkheid tot gebruik van gekleurde tekst is bijvoorbeeld voor waarschuwingen bedoeld. Het gebruik van kleur zonder duidelijk aantoonbare reden is niet toegestaan. het is niet nodig om de grootte of kleur van de tekst aan te passen zonder duidelijk aantoonbare reden. vandaar mijn wijziging Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie