Limburg2007 Geplaatst Mei 1, 2007 Bijdragen: 145 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 27, 2011 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 1, 2007 Via de uitleg van duken, ben ik nu via SABnzbd aan het downloaden. Ik heb toch nog een vraagje. Ik heb nu 2 nzb's ingeladen. Doet SABnzbd eerst de ene download binnenhalen en dan de volgende? Of kun je ook zo instellen, dat SABnzbd ze tegelijkertijd binnen haalt? Kan mij iemand hiermee helpen? Alvast bedankt voor de hulp!! René Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 145
Limburg2007 Geplaatst Mei 1, 2007 Bijdragen: 145 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 27, 2011 Leeftijd: 39 Auteur Delen Geplaatst Mei 1, 2007 Ik heb een download verwijderd, maar ik kan nergens op mijn computer iets vinden, waar hij de incomplete download heeft neergezet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 145
ma.blok Geplaatst Mei 1, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Mei 1, 2007 Hoi, Je eerste vraag; SABnzb pakt maar 1 download per keer (kan wel in de volgorde die jij wil) Je tweede vraag; In het begin van de download wordt eerst je cache map gevuld met gegevens, die worden vervolgens verwerkt en in de map incompleet geplaatst (dus het duurt even voor je een mapje ziet staan bij incompleet) Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Michiel Geplaatst Mei 1, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 1, 2007 ja, via program files naar de map sabnzbd gaan. hier vind je, nadat je 2x hebt geklikt op de map, de map downloads. door hiet 2x op te klikken zie je de mappen complete en incomplete. voordat er bestanden in de map incomplete komen worden ze eerst tijdelijk geparkeerd in de map cache. net zo lang totdat er een rar bestand compleet is, pas dan wordt het volgende rar bestand binnengehaald. mbt de downloads, idd zoals marcel zegt 1 per keer. je kunt wel meerdere downloads activeren, maar die komen dan in de downloadrij te staan (1, 2, 3 etc). de volgorde bepaal je zelf door te slepen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Limburg2007 Geplaatst Mei 2, 2007 Bijdragen: 145 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 27, 2011 Leeftijd: 39 Auteur Delen Geplaatst Mei 2, 2007 Dank jullie wel voor de hulp. Nu weet ik hoe het verder werkt. Deze topic kan gesloten worden René Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 145
Michiel Geplaatst Mei 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 4, 2007 succes. O0 slotje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie